کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ادامه روند رشد در تالار بورس تهران


کد خبر : ۹۶۵۳سه شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲:۳۲۱۷۷۵ بازدید

امروز شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه شنبه با 13 واحد رشد در کانال 65 هزار و 127 واحدی متوقف شد.

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت مدیریت فناوری بورس تهران، در پایان معاملات امروز تالار شیشه‌ای شاخص کل با 13 واحد افزایش و در ادامه رشد لاک‌پشتی دو روز گذشته به رقم 65 هزار و 127 واحد رسید.

ارزش روز بازار امروز به 292 هزار میلیارد تومان رسید، امروز معامله‌گران در بورس اوراق بهادار 26 هزار و 638 فقره معامله در قالب 376 میلیون برگ سهم و به ارزش 66 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

شاخص بخش صنعت با 61 واحد کاهش به 54 هزار و 794 واحد رسید. شاخص 50 شرکت فعالتر با 9 دهم واحد افزایش به 2661 واحد شاخص آزاد فناور با 53 واحد افزایش به 73 هزار و 565 واحد رسید، شاخص 30 شرکت بزرگ بورسی با یک واحد افزایش به 2932 واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس با 17 واحد افزایش به 47 هزار و 929 واحد رسید و شاخص بازار دوم که معاملات بلوکی در آن انجام می‌شود با 21 واحد کاهش به 128 هزار و 397 واحد رسید. امروز نمادهای همراه، وبملت، وتجارت در افزایش شاخص کل بورس اثرگذار بوده و نمادهای حکشتی، فملی فولاد، فارس در کاهش شاخص کل بورس تأثیرگذار بوده‌اند.

نمادهای پر بیننده بورس اوراق بهادار امروز مربوط به شرکت‌های ایران خودرو، بانک صادرات ایران، نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، بانک ملت، گروه مپنا، خودروسازی سایپا و صنایع آذر‌آب بوده است.

در بازار نقدی فرابورس ایران، امروز شاخص کل با دو واحد افزایش به 711 واحد رسید،‌ ارزش بازار اول و دوم فرابورس به 58 هزار میلیارد تومان رسید. امروز در فرابورس 95 میلیون برگ سهم در قالب 16 هزار و 432 فقره معامله و به ارزش 60 میلیارد تومان دادوستد شد.

نمادهای پربیننده فرابورسی مربوط به شرکت‌های قاسم ایران، شهرسازی و خانه‌سازی باغ میشه، گروه پتروشیمی ایرانیان، سرمایه‌گذاری مسکن تهران،‌توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، بانک حکمت ایرانیان و آ.س.پ بوده است. نمادهای فرابورسی پترول، میدکو، ذوب، بمپنا، خراسان، در رشد شاخص فرابورس اثرگذار بوده و دو نماد جم، وزمین نیز در کاهش شاخص فرابورس تأثیر داشته‌اند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها