کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلالان ارز مشغول کارند ؛ لطفا مزاحم نشوید !


کد خبر : ۹۶۲۴دوشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱:۰۰۲۸۵۳ بازدید

به رغم هشدار بانک مرکزی نسبت به جمع‌آوری دلالان ارزی در خیابان‌ها، هنوز هم در میدان فردوسی شاهد خرید و فروش آزاد دلار هستیم.
دلالان ارز مشغول کارند ؛ لطفا مزاحم نشوید !دلالان ارز مشغول کارند ؛ لطفا مزاحم نشوید !

به رغم هشدار بانک مرکزی نسبت به جمع‌آوری دلالان ارزی در خیابان‌ها، هنوز هم در میدان فردوسی شاهد خرید و فروش آزاد دلار هستیم.

جمع آوری دلالان فردوسی وظیفه ما نیست

غلامعلی کامیاب معاون ارزی بانک مرکزی در حاشیه چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا با وجود ابلاغیه بانک مرکزی برای اعلام نرخ ارز از سوی کانون صرافان و عدم فعالیت دلالان فردوسی در بازار ارز کماکان دلال‌ها نرخ دلار را تعیین می‌کنند و اقدام قضایی با این افراد انجام نشده است، اظهار داشت: ان‌شاءالله دلال‌ها هم جمع می‌شوند، ما نباید اینها را جمع کنیم ولی به زودی جمع خواهند شد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا بانک مرکزی بازه زمانی مشخصی برای کانون صرفان به منظور اعلام نرخ ارز تعیین نکرده است، گفت: هنوز کانون صرفان آمادگی ندارد و در حال فراهم کردن زیرساخت‌ها برای اعلام نرخ انواع ارز است.

معاون ارزی بانک مرکزی در پاسخ به توضیح کانون صرافان مبنی براینکه بانک مرکزی بخشنامه مذکور را دیر اعلام کرده و این علت باعث تأخیر اعلام نرخ ارزها شده است، گفت: ما با کسی دعوا نداریم و نمی‌خواهیم بگوییم چه کسی دیر اعلام کرد و چه کسی زود، اما این موضوع احتیاج به کمی کار دارد و باید سیستم ساده‌ای توسط کانون صرافان تهیه شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها