کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محسن رضایی: امسال هم شرایط سختی خواهیم داشت


کد خبر : ۹۶۰۸۴چهارشنبه، ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱:۱۹۱۷۶۰ بازدید

انتخاب : معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه در چند سال اخیر تورم ۴۰ درصدی را تجربه کردیم و امسال هم شرایط سختی خواهیم داشت، ادامه داد: باید با مردم صحبت شود که دولت برنامه دارد و به دنبال این است که با تحول در اقتصاد کشور معیشت مردم را درست کند.

محسن رضایی در جریان سفر خود به خوزستان در گردهمایی ائمه جمعه این استان گفت: دولت به دنبال تحول اساسی در تمامی بخش‌ها در کشور به ویژه در بخش اقتصادی است و خوشبختانه رئیس‌جمهور چندین اندیشکده را بسیج کرده تا برای تدوین و سند تحول کشور همفکری و همکاری کنند.  وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: باید برای صندوق‌های بازنشستگی فکری شود، اگر با همین شرایط ادامه یابد دولت تا سه سال آینده باید ۸۰۰هزار میلیارد تومان پرداخت کند تا این صندوق‌ها پا برجا بمانند. وی با اشاره به اینکه اصلاح نقدینگی و تورم از دیگر محورهای این تحول است، افزود: به دنبال این هستیم یارانه به دست مردم برسد، اگر گرانی و تورم را حل نکنیم تمامی این اقدامات مشکلی را حل نخواهد کرد، باید بین نقدینگی کشور و تامین کالا توازن ایجاد شود.

رضایی در خصوص اجرای قانون مردمی کردن یارانه‌ها از سوی دولت اظهار کرد: طبق محاسبه انجام شده پرداخت چهار میلیون ریال به طبقات پایین جامعه و سه میلیون ریال به طبقات بالا موجب تعادل در زندگی مردم خواهد شد. این طرح آن‌قدر منطقی است که مشکلات فعلی را مرتفع خواهد کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها