کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نحوه انجام کربوکسی تراپی و پلاسماجت چگونه است؟


کد خبر : ۹۶۰۲۳دوشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷:۵۰۶۸۴ بازدید

برای زیبایی و جوانسازی پوست، روش های زیبایی متعددی به وجود آمده که از یکی از مزایای هر یک از این روش های جدید جوانسازی و زیبایی، غیر تهاجمی بودن آنها می باشد. از شیوه های درمانی جدید ...

برای زیبایی و جوانسازی پوست، روش های زیبایی متعددی به وجود آمده که از یکی از مزایای هر یک از این روش های جدید جوانسازی و زیبایی، غیر تهاجمی بودن آنها می باشد. از شیوه های درمانی جدید جهت جوانسازی پوست می توان به پلاسماجت و کربوکسی تراپی اشاره کرد.

کارشناسان ما در کلینیک غرب با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با هر یک از روش های جوانسازی و زیبایی پلاسماجت و کربوکسی تراپی، و نحوه انجام هر یک بیشتر آشنا کنند. با ما در گزارش همراه باشید.

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی یک نوع مزوتراپی پوست بوده که در این عمل غیر تهاجمی از گاز دی اکسید کربن (CO2) به جای مایعات یا همان داروهای مزو استفاده می شود. با تزریق دی اکسید کربن به زیر پوست، سلول های پوستی ترمیم شده و در واقع یک نوع جوانسازی را برای پوست خود انجام داده اید.

کربوکسی تراپی و کاربردهای آن

کاربردهای کربوکسی تراپی یا کربن دی اکسید تراپی

عمل زیبایی کربوکسی تراپی در دنیای پزشکی برای موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربردهای روش کربوکسی تراپی می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کنیم:

  • بهبود نتایج لیپوساکشن
  • موثر در درمان ریزش مو
  • روشی موثر در لاغری
  • رفع تیرگی و چروک‌های دور چشم
  • برطرف کردن جای زخم و آثار آکنه
  • برطرف کردن چین و چروک‌های صورت
  • کاهش سلولیت و چربی‌های موضعی
  • رفع آثار پیر پوستی و جوانسازی پوست
  • بهبود انعطاف پذیری و درمان شل شدگی و افتادگی پوست
  • درمان استرچ مارک یا ترک‌های پوستی ناشی از حاملگی یا چاقی
  • جوانسازی بخش‌های مختلف بدن مانند گردن، دکلته و پشت دست

کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود؟

در این روش پزشک متخصص توسط لوله های استریل شده و سوزن های ریز تزریقی گاز دی اکسید کربن را به زیر پوست انتقال می دهد. همچنین در مدت زمان تزریق کمی سوزش و درد احساس شده که موردی بسیار طبیعی بوده و با استفاده از بی حسی رفع خواهد شد.

همچنین در مدت زمان درمان به دلیل گسترش گاز زیر پوست کمی فشار هم احساس خواهید کرد. این نکته را هم باید اضافه کنیم که بعد از درمان، کمی کبودی در ناحیه تحت درمان ایجاد میشود. این احتمال وجود دارد که تا 24 بعد از درمان، کمی سوزش و درد را تجربه کنید. درمان کربوکسی تراپی نسبتاً سریع است و معمولاً 15 تا 30 دقیقه طول می کشد.

نحوه انجام کربوکسی تراپی

پلاسما جت و کاربردهای آن

پلاسما جت یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین روش های جوانسازی پوست می باشد که می توانید برای آبرسانی، درخشندگی و سفت شدن پوست می توانید از روش درمانی پلاسما جت استفاده کنید. این روش یک عمل زیبایی سرپایی و غیر تهاجمی می باشد که کاملا بدون درد است که نتایج مطلوبی را برای افراد به ارمغان می آورد.

این روش به علت خطرات و عوارض کمی که نسبت به سایر روش ها دارد مورد توجه پزشکان و متخصصان زیبایی و درمانی قرار گرفته است. این روش بدون درد و خونریزی است و نیازی به بخیه ندارد. در این روش درمانی، با توجه به نوع عارضه و جنس پوست، تعداد جلسات درمان مشخص می شود.

کاربردهای پلاسماجت چیست؟

  • لیفت بینی و درمان افتادگی پلک
  • رفع جای جوش، آکنه و زخم اسکار ناشی از عمل جراحی
  • رفع ترک های پوستی ناشی از حاملگی، افزایش وزن
  • رفع و درمان لک صورت، ضایعات پوستی نظیر زیگیل، فیبروئیدها و...
  • رفع خطوط ریز دور چشم، خط خنده، پیشانی و...
  • لیفت بینی
  • پاک کردن تاتو
  • لیفت غبغب و نواحی پایین صورت
  • برداشتن و از بین بردن خال

پلاسماجت و کاربردهای آن

پلاسماجت چگونه انجام می شود؟

بیشتر چروک هایی که بر روی پوست ایجاد می شود ناشی از شل شدن پوست و از دست رفتن حالت ارتجاعی آن است. به همین علت در این گونه روش ها با ترغیب کردن پوست به ایجاد کشش مناسب به آن استحکام بیشتری می بخشند. در پلاسما جت با استفاده از تکنولوژی پوست درلایه رویی در نقاط بسیار ریز سوزانده می شود. لایه های پوست به دلیل سوختگی جمع شده و پوست محکم می شود. در این روش به دلیل ریز بودن سوراخ ها و عدم آسیب به لایه های زیری هیچ گونه اثری باقی نمی ماند.

دستگاه توسط پزشک بر روی ناحیه تحت درمان به صورت کشیده می شود. پرتوها به داخل پوست نفوذ کی کند و قسمت های تحت درمان را پوشش می دهد. پوست در این روش به بازسازی تحریک شده و بافت آسیب دیده ترمیم می شود. گرمای حاصل باعث سوزانده شدن پوست در این نواحی می شود و درمان انجام می شود.

سخن پایانی

در گزارش سعی شد تا شما عزیزان را هر یک از روش های زیبایی و جوانسازی پلاسماجت و کربوکسی تراپی بیشتر آشنا کنیم. ممکن است شما عزیزان یکی از طرفداران روش های جوانسازی نام برده بوده و به دنبال کلینیک زیبایی معتبر جهت انجام هر یک از روش های زیبایی باشید.

اگر در تهران به دنبال کلینیک معتبر جهت انجام انواع خدمات زیبایی پوستی هستید، ما به شما کلینیک زیبایی غرب تهران (www.clinicbut.com) را معرفی میکنیم.

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب در سال 1395 توسط جناب دکتر علی مخبر تاسیس گردید. در این کلینیک تخصصی خدمات درمانی و زیبایی نظیر RF تراپی، مزوتراپی، تزریق ژل و فیلر، بوتاکس، پلاسما جت، لیزر موهای زائد، کربوکسی تراپی، زاویه سازی صورت، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن و.. با رعایت اصول اخلاقی، حفظ حریم خصوصی مراجعه کنندگان باتوجه به استاندارهای جهانی، توسط توسط مجرب ترین متخصصان زیبایی کشور انجام می شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها