کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین هندزفری بلوتوثی در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)


کد خبر : ۹۵۹۴۸شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵:۰۰۱۷۳۸ بازدید

مطمئنا در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع هندزفری بلوتوثی در بازار های داخلی ایران موجود است و هر کدام از این مدل ها نیز یک سری ویژگی های خاص و ...

مطمئنا در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع هندزفری بلوتوثی در بازار های داخلی ایران موجود است و هر کدام از این مدل ها نیز یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد دارند. ولی در هر صورت اگر شما هم قصد خرید بهترین هندزفری بلوتوثی در بازار ایران را داشته باشید، باید با بهترین و قوی ترین مدل های موجود در بازار آشنا شوید. این محصولات از نظر قیمتی، کیفیتی و عملکردی در سطح بالایی قرار دارند و به همین علت هم استفاده از مدل ها و ساختار های مختلف آنها به همه افراد توصیه می شود. 

بهترین هندزفری بلوتوثی در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)

چه عواملی بهترین انواع هندزفری را مشخص می کند؟

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چه عواملی بهترین مدل ها و ساختار های مختلف هندزفری را مشخص می کنند؟ در پاسخ به این سوال، ما باید بگوییم که عوامل زیادی هستند که بر روی خرید شما تاثیر گذار می باشند. ولی، مهم ترین عامل قیمت است. مطمئنا محصولات در رده های قیمتی مختلفی به فروش می رسند. برای خرید و استفاده از یک هندزفری خوب و با کیفیت، شما باید به کیفیت و قیمت توجه داشته باشید.

برند سازنده، داخلی یا خارجی بودن و طراحی ارگونومی از جمله ویژگی های مهمی به حساب می آیند که می توانند بهترین ها را مشخص کنند. همچنین، شما باید به مباحثی همچون طول عمر باتری و کیفیت میکروفون هندزفری هم توجه داشته باشید تا با هیچ مشکل خاصی پس از خرید مواجه نشوید. بهتر است که قبل از اقدام برای خرید، بودجه خود را مشخص کنید و سپس با توجه به همان بودجه خرید کنید. خیلی از محصولات هم فقط به علت خوش نامی شرکت تولید کننده شان معروف شده اند. پس، بهتر است که به نکات هم توجه داشته باشید.

بهترین هندزفری بلوتوثی در بازار ایران، جبرا ELITE 85T

اولین محصولی که در مقاله امروز ما قصد بررسی آن را داریم، هندزفری Jabra Elite 85T است. این بهترین هندزفری بلوتوثی در بازار ایران، توسط برند جبرا ساخته شده و قدرت بالایی دارد. اگر شما هم قصد خرید یک هندزفری بی سیم با کیفیت با امکانات فوق العاده زیاد هستید، این مورد شاید بهترین مورد موجود در جلوی پای شما به حساب بیاید. این هندزفری به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن حس خوبی را به شما منتقل می کند. کیفیت بدنه این محصول عالی بوده و می تواند مقاومت بالایی هم از خود نشان دهد.

شاید در مقایسه با رقبای خود یعنی هندزفری های سامسونگ و ایرپاد این محصول کیفیت متوسط تری داشته باشد. این هندزفری با کیفیت به گونه ای طراحی شده است که از سیستم نویز کنسلینگ یا لغو نویز استفاده می کند. این سیستم به شما اجازه می دهد تا در محیط های شلوغ با آن کار کنید. جالب است بدانید که این محصول می تواند چندین دستگاه را با هم جفت سازد.

البته که این محصول فوق العاده یک سری معایب خاص هم دارد. از جمله معایب آن می توان به دارا بودن طول عمر باتری کم اشاره کرد. این محصول نمی تواند برای مدت زمان زیادی روشن بماند. اگر شما به دنبال محصولی هستید که طول عمر باتری بالایی دارد، استفاده از این هندزفری بازدهی بالایی برای شما نخواهد داشت و بهتر است که دیگر مدل ها را بررسی کنید. برای خرید لوازم جانبی موبایل به سایت مبیت سر بزنید.

بهترین هندزفری بلوتوثی در بازار ایران، ایرپاد پرو

محصولات اپل دیگر نیاز به معرفی ندارند. این مورد از بهترین هندزفری بلوتوثی در بازار ایران، یکی از قوی ترین هندزفری هایی به حساب می آید که شما می توانید از آن استفاده کنید. ایرپاد  پرو که به علت دارا بودن قابلیت حذف نویز  بالای خود معروف شده است، ارگونومی خاصی دارد. هنگامی که شما این محصول را درون گوش خود قرار دهید، اصلا گوش شما اذیت نمی شود. به همین علت هم این محصول تبدیل به اولین انتخاب اکثر افراد شده است. البته، شما باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که این گوشی می تواند قابلیت های فوق العاده ای را به همراه داشته باشد. بر خلاف مدل های قبلی این دستگاه، ایرپاد پرو همراه با پوشش سیلیکونی در بازار به فروش می رسد. با استفاده از این محصول شما می توانید صدای دل نشین و خوبی را دریافت کنید.

اگر شما فردی هستید که در معرض سر و صدای زیاد قرار دارید، استفاده از این محصول بازدهی بالایی برای شما خواهد داشت. قابلیت حذف نویز و صدا های اضافی ایرپاد پرو به شما اجازه می دهد تا به صورت مستقیم بر روی موسیقی یا کتاب صوتی خود تمرکز کنید. البته که این محصول هم یک سری معایب خاص دارد. مثلا، این دستگاه برای اندروید بازدهی خوبی نداشته و طول عمر باتری آن هم نسبتا پایین است. در ضمن، میکروفون این محصول اصلا کیفیت خوبی نداشته و استفاده از آن به شما توصیه نمی شود. ولی سایر ویژگی های عموم این دستگاه می توانند نیاز های کلی و جامع اکثر مشتریان را رفع کنند. دیگر عیب این محصول، قیمت بالای آن است. از نظر قیمتی، ایرپاد پرو شاید گران قیمت ترین محصولی باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین هندزفری در بازار ایران، Beats PowerBeats Pro

برند بیتس، یکی از شناخته شده ترین برند های فعال در زمینه طراحی و ساخت محصولات صوتی به حساب می آید. هندزفری های بیتس که کیفیت فوق العاده ای دارند، می توانند قیمت معقولانه ای هم داشته باشند. این محصول ساختار ارگونومی جالبی نداشته و خیلی زیبا نیست. ولی استفاده از آن به گوش شما آسیب وارد نکرده و حس بدی را به شما منتقل نمی کند. مهم ترین ویژگی کلیدی این محصول، عمر باتری فوق العاده آن است. این دستگاه تولید شده توسط شرکت بیتس می تواند تا 11 ساعت بدون مشکل و به صورت مداوم برای شما کار کند. جالب است بدانید که این محصول حاوی یک کیف هندزفری است که این کیف به عنوان پاوربانک هم فعالیت می کند.

پس، با استفاده از این محصول شما می توانید یک روز کامل بدون نیاز به شارژ به موسیقی گوش دهید. این هندزفری صدای متعادلی داشته و برای انواع محتوا های صوتی مناسب است. با استفاده از این محصول شما می توانید نسبت به گوش دادن به موسیقی یا کتاب صوتی، اقدام نمایید. اگر شما به دنبال یک محصول با طول عمر باتری خوب و کیفیت صدای بالا هستید، این هندزفری بلوتوثی می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

بهترین هندزفری در بازار ایران، Galaxy Buds +

محصولات تولید شده توسط سامسونگ دیگر نیاز به معرفی ندارند. شرکت کره ای سامسونگ بر روی محصولاتش حساسیت زیادی نشان می دهد. جالب است بدانید که این مورد از انواع بهترین هندزفری بلوتوثی در بازار ایران، یکی از قوی ترین انتخاب هایی است که در جلوی پای شما قرار گرفته است. این محصول فوق العاده دارای یک طرح و رنگ براق است و به راحتی درون گوش قرار می گیرد. شما با خیال راحت می توانید از این محصول در موقعیت های مختلف استفاده کنید. در عین دارا بودن راحتی زیاد، این محصول پایداری بالایی هم داشته و شما می توانید از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

طراحی ارگونومی این محصول تولید شده توسط سامسونگ به شما کمک می کند تا حتی آن را در هنگام ورزش کردن هم مورد استفاده قرار دهید. دارا بودن قدرت صدای بالا، کیفیت خوب و تنظیمات EQ به صورت پیش فرض از جمله مهم ترین ویژگی های این هندزفری بلوتوثی به حساب می آیند. شاید طول عمر این محصول مهم ترین ویژگی آن به حساب بیاید. طول عمر کلی و جامع آن نزدیک به 13.3 ساعت است. همچنین، شارژر همراه آن به شما کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری از این هندزفری استفاده کنید.

بهترین هندزفری بلوتوثی در بازار ایران، FIIL T1X

شاید نام برند فیل را تا کنون نشنیده باشید. ولی، امتیاز های کلی این مورد از بهترین هندزفری بلوتوثی در بازار ایران، می تواند فوق العاده باشد. این محصول یکی از بهترین هندزفری های ارزان قیمت در بازار به حساب می آید. شما می توانید بین 15 ایستگاه EQ مختلف، تنظیمات خاص خود را انتخاب نمایید. این محصول کیفیت صدای فوق العاده ای داشته و می تواند برای گوش دادن به موسیقی عالی باشد. بدنه این محصول ضد آب بوده و پلاستیکی است. این محصول گواهینامه IP65 را دریافت کرده است.

این گواهینامه به معنای ضد آب بودن این هندزفری با کیفیت است. شما با خیال راحت می توانید آن را درون گوش خود قرار دهید. چرا که طراحی بدنه  فوق العاده این محصول باعث می شود تا گوش شما در استفاده طولانی مدت خسته نشود. هدفون های این محصول هم طراحی پایداری دارند. چرا که با استفاده از آنها شما می توانید ورزش کنید و فعالیت های روزمره خود را انجام دهید. بر خلاف مدل های گران قیمتی که در قسمت های قبل تر گفته شد، این محصول طول عمر باتری خوبی دارد. این هندزفری بلوتوثی تا 7 ساعت بدون شارژ می تواند کار کند. با استفاده از کیف مخصوص این هندزفری، شما می توانید 3 بار آن را کامل شارژ کنید.

سایت Mobit.ir



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها