کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حکم‌فرمایی رکود در بازار سکه و دلار + قیمت‌ها


کد خبر : ۹۵۷۸شنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵:۵۱۵۴۸۱ بازدید

قیمت انواع سکه و ارز که در هفته گذشته روند افزایشی پیدا کرده بود امروز - در نخستین روز کار هفته جدید - علیرغم صعود طلا در بازار ...

قیمت انواع سکه و ارز که در هفته گذشته روند افزایشی پیدا کرده بود امروز - در نخستین روز کار هفته جدید - علیرغم صعود طلا در بازار جهانی، روندش معکوس شد و اندکی کاهش یافته است. البته هفته اخیر با وجود افزایش قیمت‌ و افزایش تقاضای جهانی، التهاب در بازار داخلی به وجود نیامد و اکنون نیز بازار طلا و ارز در رکود به سر می برد.

بر اساس گزارش میدانی از بازار طلا و ارز، امروز سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و 36 هزار تومان خریداری و یک میلیون و 44 هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین نیم سکه به قیمت 510 هزار تومان خریداری و به قیمت 520 هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت خرید ربع سکه نیز 262 هزار تومان و قیمت فروش آن 272 هزار تومان است.

سکه یک گرمی در بازار آزاد 165 هزار تومان خریداری می‌شود و 175 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین هر گرم طلای 18 عیار 105 هزار و 745 تومان فروخته می‌شود.

هرچند قیمت‌های امروز بازار طلا نسبت به قیمت‌های آخرین روز هفته گذشته مقداری کاهش یافته است اما در مجموع قیمت سکه و طلا به دلیل افزایش خرید در بازارهای جهانی و بازارهای آسیا روند افزایشی داشته اما با این وجود افزایش تقاضا و التهاب در بازار داخلی دیده نمی‌شود.

همچنین هر دلار آمریکا به طور متوسط در صرافی‌ها 3440 تومان خریداری و به قیمت 3465 فروخته می‌شود که تقریبا 10 تومان کمتر از قیمت آخرین روز هفته گذشته شده است.

قیمت‌ خرید و فروش ارز در بین دلالان تفاوت چندانی با قیمت صرافی‌ها ندارد البته هر چند قرار است طبق اعلام بانک مرکزی خرید و فروش ارز به شکل خیابانی ممنوع شود و دور جدید طرح ساماندهی بازار ارز و خرید و فروش آن آغاز شده است اما طبق مشاهدات خبرنگار ایسنا، دلالان ارز همچنان در محل‌های خرید و فروش حضور دارند و به فعالیت‌شان ادامه می‌دهند.

هر یورو اروپا نیز 3940 تومان خریده و 4040 تومان فروخته می‌شود. پوند انگلستان 5200 تومان خریداری 5250 به فروش می‌رسد. لیر ترکیه هم 1470 تومان خریداری و 1510 تومان عرضه می‌شود.

به گفته برخی فروشندگان ، خرید و فروش ارز در روز‌های گذشته نسبت به هفته‌های قبل کمتر شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها