کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تثبیت دلار در محدوده 3450 تومان


کد خبر : ۹۵۵۸شنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳:۳۲۲۰۶۲ بازدید

دلار دیگر در محدوده 3500 تومان تثبیت شده است. با آنکه سیف، رییس‌کل بانک مرکزی پیشتر نوید کاهش قیمت دلار بعد از ژانویه را داده ...

دلار دیگر در محدوده 3500 تومان تثبیت شده است. با آنکه سیف، رییس‌کل بانک مرکزی پیشتر نوید کاهش قیمت دلار بعد از ژانویه را داده بود، هنوز محقق نشده است.

او دلیل صعود قیمت دلار به 3550 تومان را با افزایش تقاضا برای دلار به مناسبت تعطیلات ژانویه مرتبط دانسته بود.

حالا با وجودی که تعطیلات ژانویه به پایان رسیده و تا پایان ماه ژانویه هم کمتر از یک‌هفته باقی مانده اما دلار همچنان در مقابل نزول پافشاری می‌کند. در آخرین روز کاری هفته گذشته دلار با ١٦تومان افزایش قیمت 3458 تومان معامله شد. درواقع دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه تنها ارزی بود که با افزایش قیمت مواجه شد.

باقی ارزها همگی با کاهش قیمت مواجه شدند. یورو چهارتومان، پوند انگلیس هفت‌تومان و درهم یک‌تومان به نسبت روز قبل ارزان شدند. در بازار دادوستد ارزی لندن با توجه به آنکه هنوز معلوم نیست آیا بانک مرکزی اروپا سیاست آسان‌سازی افزایش نقدینگی یا پول در گردش اقتصاد را به اجرا خواهد گذاشت یا خیر، نرخ برابری یورو - دلار در معاملات روز پنجشنبه بازار بین‌المللی معاملات ارزی لندن افزایش یافت.

هر یورو در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی دیروز لندن، در مقابل یک‌دلارو١٦سنت و ٢٤ واحد پایه یک سنت خریدوفروش شد که نسبت به پایان معاملات روز گذشته این بازار، نسبت برابری بیشتری نشان می‌دهد. چند هفته‌ای می‌شد که ارزش یورو در برابر دلار افت کرده بود و هربار هم رکورد تازه‌ای ثبت می‌کرد اما به گزارش واحد مرکزی خبر، ارزش یورو در برابر دلار به نسبت قبل بیشتر شده است. 
 

tplq0o6fy60964fxone0.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها