کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شایعات باورنکردنی؛ ضرب و شتم آقای شهردار ساختگی است؟


کد خبر : ۹۵۵۳۴دوشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱:۰۰۱۰۶۳ بازدید

یکی دو روز پیش تصاویری از مجروح شدن شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ شهرداری تهران منتشر شد که به گفته عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران این اتفاق در جریان مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز بوده است.

یکی دو روز پیش تصاویری از مجروح شدن شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ شهرداری تهران منتشر شد که به گفته عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران این اتفاق در جریان مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز بوده است.

او در توضیح جزئیات این حادثه اعلام کرد «سید جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام ماموریت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با ضربات چاقو از ناحیه سر به شدت مجروح شد. چند روز پیش هم به ماشین وی تیراندازی شده بود. هاشمی در پاکدستی و جدیت در مقابله با فساد از شهرداران شاخص نواحی است.»

در عین حال در فضای مجازی ادعاهایی مبنی بر ساختگی بودن این حادثه مطرح شد. ادعایی که از سوی یک منبع آگاه تایید و اعلام شد که وی در گذشته نیز سابقه انجام چنین کاری را داشته است. سخنگوی شهرداری تهران در واکنش به ادعای ساختگی بودن این حادثه گفت: «اینکه عده‌ای سعی می‌کنند ماجرا را ساختگی نشان دهند غیر از اینکه از پیچیدگی ساخت و ساز در تهران و به ویژه در منطقه خلازیر چقدر اطلاع دارند و می‌توانند برای انتشار دروغ و جلوگیری از انتشار حقیقت هزینه کنند چیز دیگری را نشان نمی‌دهد. فیلم‌ها و عکس‌ها گواه آسیب دیدگی جدی ایشان است و آقای هاشمی نیز در پاکدستی و تعهد در کار در منطقه مشهور هستند.»

«علی اصغر قائمی» عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به تداوم اظهارنظرها و ادعاها مبنی بر ساختگی بودن این حادثه گفت: ویدئوهایی از این ماجرا دیده‌ام که ایشان در درمانگاه بوده‌اند و سرشان بخیه خورده است و به نظر نمی‌رسد صحنه‌سازی بوده باشد. چه کسی حاضر است به سر خود بخاطر صحنه‌سازی اینگونه آسیب بزند؟ مواردی که می‌گویید را من هم در فضای مجازی خواندم، بیانیه رسمی آقای محمدخانی، سخنگوی شهرداری و توییت آقای شهردار را هم دیدم و ما منتظریم که خبر دقیق‌تری را از مراجع رسمی‌تر بشنویم. چرا که صدا و سیما نیز این خبر را به صورت زیرنویس پخش کرده است و وقتی از صدا و سیما خبری پخش می‌شود به صحت آن می‌شود اطمینان پیدا کرد.

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اینکه با توجه به ادعاهای مطرح شده در این مدت، چرا شهرداری بدون تحقیق و بررسی به دفاع تمام قد از این حادثه پرداخته است، اظهار کرد: اگر فرضیاتی که مطرح می‌شود واقعا وجود داشته باشد این فرد شایستگی پذیرش مسئولیتی را ندارد و باید به سلامتی روان او تردید کرد.

عضو شورای شهر تاکید کرد که از این موضوع اطلاعات دقیق و صحیحی ندارم، اما باید از شهرداری سوال کنیم که مساله چه بوده و آیا بدون تحقیق حمایت جانبدارانه شده یا اینکه تحقیقات انجام و بعد از آن از این فرد حمایت شده است و طبیعتا این موارد زمان می‌برد و باید اجازه دهیم بررسی‌ها دقیق‌تر انجام شود و بعد راجع به آن اظهار نظر قطعی کرد. اگر واقعا صحنه‌سازی بوده باشد این فرد شایستگی احراز مسئولیت ندارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها