کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دستور ویژه دادستان در پرونده زورگیری «شهرک وایین»


کد خبر : ۹۵۴۴۹شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸:۰۸۱۴۵۸ بازدید

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری زورگیران شهرک وایین خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری زورگیران شهرک وایین خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، دو روز قبل فیلمی از یک زورگیری در فضای مجازی منتشر شد که در آن چهار پسر جوان در حالی که یکی از آنها یک قبضه کلت کمری در دست داشت راه یک خانم جوان را در جویبار شهرک وایین سد کرده و سپس به زور اقدام به سرقت 6 حلقه النگوی طلای وی کرده و بلافاصله سوار بر یک خودروی پژو خاکستری از محل متواری شدند.

در پی انتشار این فیلم در فضای مجازی حمید عسگری‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: دستورات قضایی لازم برای تسهیل فرایند شناسایی و دستگیری متهمان صادر شده و اقدامات لازم به‌صورت شبانه‌روزی و عاجل در دست انجام است. وی با تأکید بر اینکه امنیت شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی محسوب می‌شود، گفت: مدعی‌العموم به‌واسطه وظایف ذاتی خود به‌هیچ عنوان با اشخاصی که قصد ایجاد ناامنی برای شهروندان داشته باشند، مسامحه نخواهد کرد و در چهارچوب قانون با شدیدترین وجه ممکن با خاطیان برخورد خواهد کرد.

همچنین سرهنگ مهدی سرپناه، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نیز با اشاره به جزئیات این خبر گفت: پس از این حادثه که ساعت ۱۷ مورخه ۱۴ اردیبهشت رخ داد به دستور سردار ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی، دستگیری سارقان خفت گیر در شهرک وایین شهریار را در دستور کار قرار دادند تا پس از دستگیری و سپردن آنان به مرجع قضایی به منظور رسیدن به سزای اعمال شان، درس عبرتی برای مخلان نظم و امنیت عمومی باشد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها