کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید و عرضه شاسی بلند MG


کد خبر : ۹۵۴۰جمعه، ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱:۱۸۱۶۱۴۶ بازدید

طبیعی است اگر MG قصد بازگشت دوباره به بازار اروپا و تکرار محبوبیت روزهای نه‌چندان دور در بریتانیا را داشته باشد اما برای رسیدن به این ...
تولید و عرضه شاسی بلند MGتولید و عرضه شاسی بلند MG

طبیعی است اگر MG قصد بازگشت دوباره به بازار اروپا و تکرار محبوبیت روزهای نه‌چندان دور در بریتانیا را داشته باشد اما برای رسیدن به این هدف، باید اتاق‌های محبوب بازار‌های اروپایی را در سبد محصولاتش داشته باشد.

عرضه سوپرمینی MG3 که اتفاقا تازگی‌ها به کشورمان نیز راه یافته، آغاز خوبی بود اما برگ برنده MG، چه در بازار‌های اروپایی و چه در بازار‌های رو به توسعه، کراس‌اوور کامپکتی است که با هیجان نام GTS، مستقیما رو در روی نیسان قشقایی، هیوندای توسان (ix35) و کیا اسپورتیج قرار می‌گیرد. GTS اگرچه از هیجان چشم‌نواز مفهومی سال گذشته اتوشانگای (CS Concept) کمی فاصله گرفته و بیشتر به یک رنو کولئوس با آرایش MG شبیه شده، اما با تناسبات و فرم‌های پُف کرده و عضلانی، خیلی خوب ژست یک شاسی بلند مدرن را به خود گرفته و بسیار شیک و تنومند جلوه می‌کند. این کراس‌اوور چینی- انگلیسی با ابعاد 4.500×1.855×1.675 میلی‌متر، برپایه پلت‌فرم کوراندو‌های نسل3 سانگ‌یانگ توسعه یافته و اینطور که گفته می‌شود، از سیستم تعلیق فولکس‌واگن تیگوآن بهره می‌برد.

قوای محرکه نیز از موتور 2.0 لیتری بنزینی مجهز به توربوشارژری تامین می‌شود که با 217 اسب بخار قدرت، توان تولید حداکثر گشتاوری برابر با 349 نیوتن متر را دارد. این پیشرانه جمع و جور اما نیرومند، متصل به گیربکس 6 سرعته دو کلاچ و سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ، شتاب 8 ثانیه‌ای به MG GTS می‌دهد. MG در ادامه موتورهای GDI جدید خود از جمله واحد‌های 3 سیلندر 1.0 لیتری و 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو را نیز ‌روی GTS عرضه خواهد کرد. GTS از نیمه نخست سال جاری میلادی در محدوده قیمت 70 تا 90 میلیون تومان در چین عرضه خواهد شد و با توجه به بازار داغ شاسی بلند‌های شهری در کشورمان احتمالا از اواسط سال 94 به بعد شاهد حضور آن در جاده‌های کشورمان نیز خواهیم بود.


ovblsg6xe4wj7raw8n.jpg

dwfr0ebhg5l0wtllz6mo.jpg

4gvnlkf2odb4ip5a2j.jpg

i055qhnlwjcimjk0kec.jpg

ru15yzhnp68prji7p9j3.jpg

tm7qbz2tn6qy5tmjai0.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها