کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا امروز دوشنبه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۹۵۳۵۳دوشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲:۴۲۹۸۶ بازدید

قیمت طلا امروز دوشنبه پیش از افزایش گسترده نرخ بهره توسط فدرال رزرو برای مهار فشارهای تورمی فزاینده در حالی کاهش یافت که ...
بهای طلا امروز دوشنبه در بازارهای جهانیبهای طلا امروز دوشنبه در بازارهای جهانی

قیمت طلا امروز دوشنبه پیش از افزایش گسترده نرخ بهره توسط فدرال رزرو برای مهار فشارهای تورمی فزاینده در حالی کاهش یافت که افزایش بازدهی خزانه‌داری آمریکا بر تقاضای شمش با بازده صفر فشار وارد کرد.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۸ و ۵۱ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱۱.۴۰ درصد کاهش به ۱۸۸۵ دلار و ۳۰ سنت رسید و در بازار معاملات آتی آمریکا، بهای هر اونس طلا با ۰.۶۰ درصد کاهش به ۱۸۸۶ دلار و ۳۰ سنت رسید و همچنان کاهشی است.

استفان اینس، شریک مدیریت دارایی SPI گفت: بازار نگران است که فدرال رزرو ممکن است کاملا جنگ‌طلب باشد و قیمت را ۵۰ واحد پایه افزایش دهد و در ماه جولای به ۷۵ واحد پایه برساند.

به نظر می‌رسد سیاست‌گذاران فدرال رزرو برای مقابله با تورم سریع و افزایش هزینه‌های نیروی کار، مجموعه‌ای از افزایش‌های تهاجمی نرخ بهره را حداقل تا تابستان در نظر بگیرند.

بر اساس گزارش رویترز، بازدهی ۱۰ ساله خزانه‌داری ایالات‌متحده به سمت اوج‌های چند ساله اخیر افزایش یافت و تقاضا برای طلا را تحت فشار قرار داد.

نرخ‌های بهره کوتاه‌مدت بالاتر و بازده اوراق قرضه ایالات‌متحده باعث افزایش هزینه فرصت نگهداری شمش می‌شود که بازدهی ندارد البته شمش به عنوان یک ذخیره امن ارزش در زمان بحران‌های اقتصادی و سیاسی در نظر گرفته می‌شود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۶ درصد کاهش به ۲۲.۶۰ دلار رسید، پلاتین ۰.۵ درصد کاهش یافت و به ۹۲۶.۵۸ دلار رسید و پالادیوم با ۲.۲ درصد کاهش به ۲۲۶۸ دلار و ۴۸ سنت رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها