کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ضربه به تولید با قاچاق کالا و ارز


کد خبر : ۹۵۳۳پنجشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸:۰۶۱۹۸۷ بازدید

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: قاچاق برای کشور مشکلات بسیاری را ایجاد کرده که یکی از آنها ضربه به تولید ...

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: قاچاق برای کشور مشکلات بسیاری را ایجاد کرده که یکی از آنها ضربه به تولید در کشور بوده است.

حبیب الله حقیقی در دیدار با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور، ادامه داد: قاچاق، آفت شرایط موجود است و در مسایلی مانند بهداشت، سلامت و امنیت مشکلات عدیده ای ایجاد و همه تلاش ها را نابود می کند.

وی با بیان اینکه در کشور برای عبور از مشکلات رکود و توسعه اقتصادی ناچار به مقابله با مساله قاچاق هستیم، گفت: باید از پتانسیل تأثیرگذار روحانیت برای مبارزه با قاچاق استفاده شود.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: امروز قبح مسأله قاچاق برای قاچاقچی و برخی از مردم که مصرف کننده آن هستند، آنچنان روشن نیست و باید از پتانسیل تأثیرگذار روحانیت استفاده کرده تا در مباحث تبلیغی به آن پرداخته شود.

حقیقی با تاکید بر انجام کار فرهنگی در زمینه مبارزه با کالای قاچاق اظهار کرد: با تبلیغات هوشمندانه باید قبح مساله قاچاق هم برای قاچاقچی کالا و هم برای مصرف کننده آن مشخص شود.

وی با بیان اینکه کالای قاچاق موجب فاصله گرفتن مردم از سبک زندگی اسلامی می شود، اظهار کرد: استفاده از اقلام قاچاق بر روی سبک زندگی اسلامی ایرانی بسیار تأثیرگذار بوده و باید زمینه هایی فراهم شود تا جامعه از مضرات آن باخبر شده و توجیه شوند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها