کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلای جهانی کاهش یافت


کد خبر : ۹۵۲۶پنجشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸:۵۳۲۵۴۴ بازدید

قیمت جهانی طلا امروز پنج شنبه در آستانه نشست بانک مرکزی اروپا و تحت تاثیر افزایش شاخص سهام در بازارهای بین المللی با کاهش روبرو شده است.

افزایش شاخص سهام در بازارهای بین المللی موجب شده تا بار دیگر قیمت طلا در آستانه برگزاری نخستین نشست بانک مرکزی اروپا در سال 2015 میلادی با کاهش روبرو شود.

بر اساس این گزارش بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که بانک مرکزی اروپا در نشست امروز خود سیاست های محرک پولی جدیدی را اعلام خواهد کرد.

منطقه یورو با افت متوالی نرخ تورم روبرو شده و این مساله کشورهای اروپایی را بار دیگر در آستانه رکود اقتصادی قرار داده است. قیمت طلا روز گذشته برای لحظاتی به بیش از 1305 دلار در هر اونس رسیده که این رقم از اوت گذشته بی سابقه بوده است.

"هووی لی" تحلیلگر ارشد موسسه فیلیپ فیوچرز تاکید کرد که افزایش نقدینگی در بازار اروپا تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در روزهای گذشته داشته است. براساس گزارش سایت طلا قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به 1289 دلار رسیده است.

این کارشناس اقتصادی افزود: تصمیم احتمالی بانک مرکزی اروپا برای اجرای محرک پولی قابل توجه، می تواند قیمت طلا را تا 1320 دلار افزایش دهد و سطح حمایتی قیمت طلا نیز در این شرایط 1250 دلار خواهد بود .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها