کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا از اول ارديبهشت 1401


کد خبر : ۹۴۹۹۸چهارشنبه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶:۵۴۲۵۷۶۷ بازدید

مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی سایپا از 1 تا 5 ارديبهشت به صورت شبانه روزی و آنلاین در پورتال رسمی گروه خودروسازی سايپا برگزار می‌شود.
مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا از اول ارديبهشت 1401مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا از اول ارديبهشت 1401

گروه خودروسازی سایپا خودروهاي فاقد گارانتي را از طريق مزايده عمومي براي محصولات خانواده ایکس 100، ایکس 200 و چانگان  از 1 تا 5 ارديبهشت آغاز مي كند.

مشتریان این خودروها می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://auc.saipacorp.com  فرآیند ثبت نام را با پرداخت وديعه 4 ميليون توماني  و پذیرش شرایط مزایده نسبت به اعلام رقم پیشنهادی اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای تسهیل امور این مزایده و با هدف توزیع عادلانه شرایط رقابت و ایجاد فرصت برابر برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور و کاهش سفرهای بین شهری امکان رویت تصاویر خودروها را در پورتال این مجموعه فراهم كرده است.

براساس روال مزایده، بالاترین مبلغ پیشنهادی به صورت مکانیزه به عنوان برنده مزایده انتخاب و نتایج 2 ساعت بعد از پایان به صورت خودکار اعلام خواهد شد.

گفتنی است تمام فرآیند این مزایده به صورت اینترنتی انجام می شود تا ضمن تسهیل امور، با روندی سریع، شفاف و مشخص، امکان مشارکت تمام هموطنان با شرایط برابر در سراسر کشور در این طرح وجود داشته باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها