کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توضیحات نماینده بروجرد درباره حواشی دستگیری برادرش


کد خبر : ۹۴۹۷۷چهارشنبه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸:۰۵۱۹۲۷ بازدید

نماینده بروجرد در واکنش به اینکه یک خبرگزاری اصولگرا، وی را یک نماینده اصلاح‌طلب معرفی کرده بود، ابراز داشت: به نظر شما چرا به من گفتند اصلاح‌طلب؟ چه ربطی دارد؟ من که اصلاح‌طلب نیستم، اصولگرا و کاملا ولایی هستم. اما اگر هم اصلاح‌طلب باشم باید با من اینطور رفتار کنند؟ اصلا اهل یک دین دیگر باشم آیا باید با من اینطور رفتار کنند؟

فاطمه مقصودی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با انتشار فیلم دستگیری برادرش و حواشی این مساله گفت: متاسفانه خبرگزاری منتسب به اصولگرایان با خبری که منتشر کردند به من ظلم بزرگی کردند، البته احساسات مردم هم جریحه‌دار شده وقتی که می‌بینند چادر از سر من افتاده و جلوی چشم من برادرم را کتک می‌زنند، برخورد من یک برخورد طبیعی بود. من یک خواهر هستم پیش از اینکه نماینده باشم.

مقصودی در تشریح جزئیات وقایعی که منجر به بازداشت برادرش شد، ابراز داشت: برادر من به کار ساخت‌وساز اشتغال دارد و سال‌هاست که به چنین کاری مشغول است و ساختمان‌های زیادی در شهر ساخته است، بالاخره کسی که حجم کاری بالایی دارد معمولا ممکن است که در خرید و فروش‌ها، اختلاف قیمت یا مسائل دیگری از این دست با مشکلات و مسائلی مواجه شود.

وی ادامه داد: برادرم یک پرونده شکایت برای یک مغازه داشت و ماجرا به این صورت است که برادر من یک مغازه ۲۰ متری از کل یک مغازه را به فردی می‌فروشد اما بعدا تصمیم می‌گیرد که کل مغازه، یعنی هم آن ۲۰ متری که به آن فرد فروخته شده و هم بخش باقی مانده که متعلق به خودش بود را به فروش برساند. فردی که مالک آن ۲۰ متر بود هم به دلیل اینکه به پول نیاز داشت یک دست‌نوشته‌ای به برادر من می‌دهد که در آن نوشته به بردارم اجازه می‌دهد که کل مغازه را بفروشد؛ دست نوشته‌ای که امضاء هم پای آن وجود دارد.

بعد از اینکه برادر من مغازه را می‌فروشد، چون فروش مغازه به صورت اقساطی انجام شده بود و خود برادر من هم از نظر مالی به دلیل شرایط کاری و نوسان قیمت دچار مشکل بود، پول آن ۲۰ متر مغازه را به‌موقع به مالک آن پرداخت نکرده بود. آن فرد بعد از اینکه برادر من را برای دریافت پول تحت فشار گذاشت و برادرم هرچقدر تلاش کرد نتوانست از او مهلت بیشتری بگیرد، از برادرم با عنوان «فروش مال غیر» شکایت کرد.

نماینده بروجرد در ادامه اظهار داشت: قاضی پرونده آن دست‌نوشته را که به برادرم اجازه فروش ملک را داده بود، قبول نکرد، نظر کارشناسی هم درخصوص آن دست‌نوشته نقل به مضمون این بود که «امضاء متعلق به فرد است اما متن بالای آن بعدا نوشته شده است» و این کاغذ پذیرفته نشد و برادر من به کلاهبرداری محکوم شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها