کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرگ پسر دانش آموز با ضربه‌های همکلاسی


کد خبر : ۹۴۹۱۸سه شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹:۵۸۱۹۴۰ بازدید

پسر دانش‌آموز وقتی می‌خواست فنون هنرهای رزمی را به دوستش نشان دهد با وارد آوردن ضربه‌های محکم به سینه پسر نوجوان باعث مرگ وی شد.

 پسر دانش‌آموز وقتی می‌خواست فنون هنرهای رزمی را به دوستش نشان دهد با وارد آوردن ضربه‌های محکم به سینه پسر نوجوان باعث مرگ وی شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، روز دوشنبه خبر مرگ مشکوک پسری 14 ساله در روستای زرتوجی از توابع دهستان کریان شهرستان میناب به پلیس اعلام شد.

با شروع تحقیقات و بررسی‌های میدانی مشخص شد این پسر دانش‌آموز که محمد امین بهادری نام داشته بر اثر ایست تنفسی و قلبی ناشی از شدت ضربه‌های همکلاسی اش در دم جان باخته است.  به گفته شاهدان ماجرا دانش‌آموز مهاجم برای نشان دادن هنر رزمی خود به سینه این دانش‌آموز دوره متوسطه ضربه زده که همین مسأله عامل مرگ او شده است.

به گفته رسانه‌های محلی تدریس در مدرسه باقر العلوم روستای زرتوجی به علت تعمیرات متوقف و دانش‌آموزان در حسینیه حاشیه مدرسه تحصیل می‌کردند.

پس از انتشار این حادثه روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب مرگ این دانش‌آموز مینابی در داخل مدرسه اعلام کرد که گزارش میدانی کارشناسان ذیربط حاکیست این رخداد تلخ در مسیر مدرسه به خانه اتفاق افتاده که مراتب در دست بررسی و تحقیقات است و موضوع با حساسیت لازم از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها