کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آزادسازی منابع ارزی ایران به آمریکا ربطی ندارد


کد خبر : ۹۴۸۸۶دوشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴:۴۱۳۷۱۰ بازدید

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: توافقاتی در مورد آزادسازی بخشی از منابع ایران انجام شده است که به آمریکا مرتبط نیست و اجازه ...
آزادسازی منابع ارزی ایران به آمریکا ربطی نداردآزادسازی منابع ارزی ایران به آمریکا ربطی ندارد

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: توافقاتی در مورد آزادسازی بخشی از منابع ایران انجام شده است که به آمریکا مرتبط نیست و اجازه نمی‌دهیم به آن ورود کند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، سعید خطیب زاده در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز ارتش، در مورد موضوعات باقی مانده در گفت‌وگوهای وین گفت: موضوعات گفت‌وگوهای وین برای همه عزیزان به خوبی روشن شده است، ما تا زمانیکه به کلیت توافق نکنیم، درباره هیچ چیز توافق نخواهیم کرد. موضوعاتی  هنوز باقی مانده است و قرار نیست در برجام تغییری انجام شود و موضوعات باقیمانده زمانیکه تمام شود، می‌توانیم بگوییم توافق در دسترس است.

خطیب‌زاده در مورد آزادسازی منابع ارزی جمهوری اسلامی ایران گفت: آزادسازی منابع جمهوری اسلامی ایران، بازگشت پول‌هایی که از صادرات کالا و خدمات است و ربطی به کشورهای ثالث ندارد، آمریکا تلاش می‌کند در مورد هر موضوعی مداخله کند که با ادعاهای آن فاصله دارد. ایران هرچه صادر کرده است، پولش را دریافت می‌کند.در خصوص آزادسازی منابع، توضیحاتی را ارائه دادیم و سفری انجام شد و هیاتی به ایران آمد و همه چیز در مسیر خودش در حال پیگیری است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها