کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چند نکته ی کلیدی برای خرید گوشی های گیمینگ


کد خبر : ۹۴۱۲۲چهارشنبه، ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱:۵۵۸۹۰ بازدید

گیمرها به طور کلی دنیا رو نسبت به سایر افراد متفاوت می بینند و برای خرید گوشی هم یک اولویت اصلی دارند و آن هم این است که آیا با این گوشی می توانم به راحتی ...

گیمرها به طور کلی دنیا رو نسبت به سایر افراد متفاوت می بینند و برای خرید گوشی هم یک اولویت اصلی دارند و آن هم این است که آیا با این گوشی می توانم به راحتی و بدون دغدغه بازی کنم یا خیر؟ این دغدغه توسط کمپانی های تولید گوشی های هوشمند به خوبی درک شد و گوشی هایی تولید شد که بیشتر از همه مناسب این  افراد باشد. البته این بدان معنا نیست که این گوشی ها برای افراد دیگر مناسب نیستند، اما باید دانست که قابلیت های بازی در این گوشی ها فراتر از گوشی های دیگر است و این مسئله از نظر تعیین هزینه نیز می تواند عاملی مهم تلقی شود. در ادامه به توضیح بیشتر در این زمینه خواهیم پرداخت تا اگر قصد خرید دارید بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید.

 

گوشی های گیمینگ چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

اگر بخواهیم به مهم ترین مشخصه ها و ویژگی ها برای گوشی های گیمینگ اشاره کنیم، باید موارد ذیل را به صورت مختصر نام ببریم:

  • شارژ را به خوبی نگه دارد. هیچ چیز بدتر از این نیست که در وسط بازی درست زمانی که دارید تمام تلاش خود را می کنید، شارژ گوشی شما تمام شود.
  • پردازنده ی قوی داشته باشد.
  • نمایشگر به گونه ای باشد که چشم شما را اذیت نکند و به راحتی بتوانید ساعت ها به آن خیره شوید.
  • طراحی بدنه به گونه ای باشد که از در درست گرفتن گوشی در مدت زمان طولانی خسته نشوید.
  • سیستم عامل قوی.
  • گرافیک پر قدرت.
  • و ... .

رنج هزینه

می توان گفت که برای گوشی های گیمینگ نمی توانیم رنج هزینه دقیقی در نظر بگیریم. چرا که آنچه شما از بازی می خواهید می تواند تعیین کننده ی نوع گوشی شما باشد، دقیقا مانند این می ماند که شما چه ماشینی می خواهید بخرید، قطعا با هر ماشینی می توان از مسافت A به مسافت B رسید، ولی خب تعیین کننده شما اید که بنز سوار شوید و یا پراید! البته که باید سلیقه را در این میان فاکتور بگیریم چرا که احتمالا همه دوست دارند بنز سوار شوند. باید گفت که با کمی سرچ در سایت های معتبر مانند دیجی کالا و زومیت و لیپک می توانید اطلاعات لازم را کسب کنید و محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

معرفی برخی از برند ها و مدل ها برای خرید گوشی گیمینگ

شاید انتخاب بین برند ها برای خرید گوشی سخت ترین کار باشد، چون شما با هر بودجه ای که داشته باشید مطمئنا حق انتخاب های زیادی دارید. برای خرید گوشی گیمینگ حساسیت های انتخابی برای خرید دو چندان می شود چراکه دیگر تنها یک دوربین با کیفیت برای شما اولویت نخواهد بود. موارد زیر برخی از گزینه های موجود فعلی در برند های مختلف برای خرید گوشی گیمینگ است:

 

  • Asus ROG Phone 5 از کمپانی ایسوس
  • Lenovo Legion Phone Duel از شرکت محبوب لنوو
  • Nubia Red Magic 5G
  • Black Shark 3
  • Razer Phone 2
  • Samsung Galaxy S21 Ultra از برند نام آشنای سامسونگ

 

کدام فروشگاه را برای خرید گوشی های گیمینگ انتخاب کنیم ؟

برای انتخاب فروشگاه، برای خرید گوشی های هوشمند باید محتاطانه عمل کرد چراکه گوشی ها تلفن همراه تنوع سرسام آور دارند و نمی توان برای خرید آنها بی دقت بود. پیشنهاد ما برای خرید انتخاب فروشگاه های معتبر است. فروشگاهی مانند فروشگاه لیپک یا دیجی کالا که معتبر هستند. البته پیشنهاد ما به شما این است که از گارانتی غافل نشوید و حتما گوشی های گیمینگ را با گارانتی های معتبر خریداری کنید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها