کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش قیمت انواع گوشی های اپل در بازار


کد خبر : ۹۴۰۴۵پنجشنبه، ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲:۲۸۷۲۴۹ بازدید

مدل‌های پرفروش آیفون ۱۳ و ۱۲ از اول اسفند بین ۵۰۰ تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شدند.
افزایش قیمت انواع گوشی های اپل در بازارافزایش قیمت انواع گوشی های اپل در بازار

مدل‌های پرفروش آیفون ۱۳ و ۱۲ از اول اسفند بین ۵۰۰ تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شدند.

گوشی‌های اپل شب عید گران شدند و فروشنده‌های موبایل بهانه‌ای به‌اسم افزایش قیمت دلار ندارند. چون از ابتدای اسفند در بازار آزاد نرخ این اسکناس بدون افت‌وخیز چشمگیر حوالی مرز ۲۶ هزار تومان قرار داشته اما شاهد صعود دست‌جمعی قیمت‌ها بین انواع مدل‌های پرفروش اپل در ایران هستیم.

آیفون 12 پرو مکس با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت بیشتر از تمامی مدل‌های محبوب و جلوتر از گوشی‌های نسل بعدی خود در همین مدت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده و برای خرید آن باید ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کرد. آیفون 13 پرو مکس با حافظه ذخیر‌سازی یک ترابایت یکی از غول‌های گرانقیمت بازار موبایل است و این یکی رشد قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی را به‌ثبت رسانده و فروشنده‌های موبایل بابت آن الان ۵۸ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

رشد قیمت مدل‌های آیفون ۱۳

به گزارش فرارو، آیفون 13 پرو مکس با حافظه‌ذخیره‌سازی یک ترابایت یکی از گران‌ترین گوشی‌های بازار است. مدلی که الان فروشنده‌ها برای آن رقم ۵۸ میلیون تومان ر را درنظر گرفته‌اند که این عدد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان از ابتدای اسفند بیشتر است.

بین نسخه‌های پرفروش، آیفون 13 پرو مکس با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت، بیشترین رشد قیمت را تجربه کرده است و ارزش آن با افزایش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی به ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

آیفون 13 پرو (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) یک میلیون تومان و آیفون 13 معمولی (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) افزایش ۵۰۰ هزار تومانی را به‌ثبت رساندند و بابت خرید آن‌ها باید به‌ترتیب ۳۸ و ۲۷ میلیون تومان کنار گذاشت.

آیفون 13 مینی (۱۲۸ گیگابایت) ارزان‌ترین انتخاب در این سری محسوب می‌شود و در این مدت قیمت آن از ۲۰ به ۲۱ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

رشد قیمت مدل‌های آیفون ۱۲

آیفون 12 پرو مکس با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت بیشترین افزایش قیمت را بین گوشی‌های این سری تجربه کرده است. مدلی که دیروز بیست‌وپنجم اسفند در موبایل‌فروشی‌ها ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شد و رشد دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را نسبت به اولین روز کاه به‌ثبت رساند.

آیفون 12 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) طبق گفته فروشنده‌ها پرفروش‌ترین محصول در این سری محسوب می‌شود، این یکی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از اول ماه افزایش قیمت داشته است و الان برای خرید آن باید ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازید. آیفون 12 مینی (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هم ارزان‌ترین انتخاب بین مدل‌های آیفون 12 است.

رشد قیمت آن طی ۲۵ روز گذشته تقریبا به‌اندازه یک میلیون تومان بوده است و خریدارانش این روز‌ها تقریبا ۲۱ میلیون تومان دست به جیب می‌شوند. آیفون 12 پرو (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) دیگر محصول پرطرفدار این نسل از اپل در ایران است و از ابتدای ماه ۵۰۰ هزار تومان به قیمت آن اضافه شده و فرشنده‌های موبایل بابت این مدل حالا ۳۳ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

آیفون SE مدل 2020 و آیفون ۱۱ نیز دیگر مدل‌های پرفروش از نسل‌های قدیمی اپل هستند که میزان افزایش قیمت آن‌ها طی ۲۵ روز گذشته را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها