کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار سیاه بنزین 400 تومانی وجود ندارد


کد خبر : ۹۳۹۱جمعه، ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳:۱۰۳۱۸۲ بازدید

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت با اعلام اینکه فروش بنزین 400 تومان در روزهای اخیر به دوبرابر زمان مشابه ماه گذشته رسیده ...

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت با اعلام اینکه فروش بنزین 400 تومان در روزهای اخیر به دوبرابر زمان مشابه ماه گذشته رسیده است تأکید کرد: هیچ بازار سیاهی برای بنزین 400 تومانی شکل نگرفته است.

بیژن حاج محمدرضا در گفت‌وگویی، با اشاره به اینکه در پایان هر ماه به دلیل کاهش ذخیره بنزین یارانه‌ای در کارت‌های سوخت تقاضا برای بنزین آزاد - هزار تومانی- افزایش می‌یابد گفت: بعد از تعیین ضرب‌الاجل برای مصرف بنزین 400 تومانی ذخیره شده در کارت‌های سوخت، برخی افراد که ذخایر قابل توجهی از این نوع بنزین دارند، اقدام به عرضه آن کرده‌اند. به همین دلیل عرضه بنزین با کارت در روزهای پایانی دی‌ماه نسبت به بنزین آزاد – که بدون کارت عرضه می‌شود- افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه دارندگان بنزین 400 تومانی به دلیل بی‌اطلاعی کارت‌ سوخت خود را در اختیار دوستان و یا بستگان خود قرار می‌دهند و یا اقدام به فروش آن می‌کنند گفت: هر لیتر بنزین 400 تومانی ذخیره‌ شده در کارت‌های سوخت معمولاً با قیمت حداقل 700، 750 تومان و حداکثر زیر هزار تومان به فروش می‌رسد.

این جایگاه‌دار با اظهار این که این نوع عرضه بنزین بیشتر در جایگاه‌های سوخت شمال، شرق و غرب تهران صورت می‌گیرد و عرضه سوخت در جنوب تهران و مرکز مانند سابق است یادآور شد: نهاد‌های نظارتی با فروش بنزین در کنار خیابان برخورد خواهند کرد.

حاج‌محمدرضا خاطرنشان کرد: در صورتی که دارندگان بنزین 400 تومان نتوانند تا پایان دی ماه سهمیه خود را مصرف کنند، این سهمیه باطل نمی‌شود بلکه از اول بهمن‌ماه هر لیتر بنزین 400 تومانی به دو لیتر بنزین 700 تومانی تبدیل می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها