کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تکذیب شایعه تعطیلی کارخانه سیمان آباده


کد خبر : ۹۳۷۶پنجشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱:۳۱۳۰۵۸ بازدید

فرماندار شهرستان آباده شایعه تعطیلی کارخانه سیمان این شهرستان را تکذیب کرد.
تکذیب شایعه تعطیلی کارخانه سیمان آبادهتکذیب شایعه تعطیلی کارخانه سیمان آباده

محمد زارع در گفت‌وگویی در منطقه فارس، اظهار کرد: بدهی‌های معوق کارخانه سیمان به‌دلیل پرداخت نشدن به‌موقع مطالبات توسط وزارت نفت ایجاد شده است. به دلیل اینکه وزارت نفت به‌موقع پول سیمان خریداری شده از این کارخانه را پرداخت نکرده بود، این مشکلات ایجاد شده بود.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه سیمان آباده سالانه 300 هزار تن سیمان تولید می‌کند. این واحد صنعتی هم‌اینک با 220 کارگر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و شایعه تعطیلی آن به‌هیچ وجه صحت ندارد.

فرماندار آباده ادامه داد: به تمام واحدهای صنعتی ابلاغ شده که از مازوت به‌عنوان سوخت پایه استفاده کنند و نیاز سوخت کارخانه سیمان آباده را نیز تامین کرده‌ایم.

زارع تصریح کرد: به‌واسطه مطالبات معوق کارخانه سیمان آباده، ادامه فعالیت این واحد قدیمی صنعتی با مشکلاتی مواجه شده است. تامین هزینه‌ها از جمله هزینه‌های برق و گاز نیازمند پرداخت مطالبات معوقه است.

فرماندار آباده اضافه کرد: یک واحد صنعتی از طریق فروش محصولات تولیدی هزینه‌های خود را تامین و روند فعالیت را تضمین می‌کند، لذا ما نیز رایزنی‌های لازم را با اداره‌های برق و گاز انجام داده‌ایم تا خللی در تداوم فعالیت‌های کارخانه سیمان آباده ایجاد نشود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها