کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول قیمت 8 پروژه مسکن مهر منتشر شد


کد خبر : ۹۳۵۳چهارشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰:۴۶۳۲۴۶ بازدید

فهرست قیمت‌های نهایی‌شده 8 پروژه‌ مسکن مهر بر اساس متراژ در حالی اعلام شده است که اگر دستورالعمل افزایش سقف وام 5 میلیون تومانی مسکن مهر ابلاغ ...

فهرست قیمت‌های نهایی‌شده 8 پروژه‌ مسکن مهر بر اساس متراژ در حالی اعلام شده است که اگر دستورالعمل افزایش سقف وام 5 میلیون تومانی مسکن مهر ابلاغ شود، به همین میزان از آورده متقاضیان کسر می‌شود.

 

در حالی که شرکت عمران شهر جدید پرند در روزهای گذشته قیمت نهایی چهار پروژه مسکن مهر را اعلام کرده بود، قیمت تمام‌شده 8 پروژه دیگر را نیز بر اساس متراژ و برخی دیگر از شرایط منتشر کرد. نکته‌ای که در این ابلاغیه مد نظر شرکت عمران شهرهای جدید و شهر جدید پرند است این است که این قیمت ها بدون احتساب آن 5 میلیون تومان افزایش سقف وام مسکن مهر است.

یعنی اگر آورده متقاضیان پروژه بهمن هامون بدون احتساب پارکینگ قرار باشد، 27 میلیون تومان باشد، با ابلاغ این دستورالعمل باید 22 میلیون تومان پرداخت کند. باران هاشم زهی مدیر عامل شهر جدید پرند در گفت و گویی با تایید این مطلب گفت:با ابلاغ این دستورالعمل جدید 5 میلیون تومان از آورده متقاضیان کسر خواهد شد.

بر اساس قیمت‌های اعلام شده واحدهای مسکن مهر شهر جدید پرند، گران‌ترین پروژه مسکن مهر این شهر بهمن هامون است که یک واحد بدون پارکینگ برای متقاضیان 27 میلیون تومان تمام می‌شود و اگر متقاضیان واحدی با پارکینگ بخواهند باید حدود هشت میلیون و 600 هزار تومان بیشتر بپردازند تا در مجموع 35 میلیون و 600 هزار تومان بپردازد.
 

rhgdlt5fenxt5004bvy.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها