کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات 23 دی ماه 93


کد خبر : ۹۳۳۲سه شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶:۱۴۲۵۴۳ بازدید

در پایان معاملات امروز شاخص کل در حالی که روز گذشته سبزپوش شده بود و به ارتفاع 66 هزار واحدی بازگشته بود امروز مجددا با افت 71 واحدی وارد کانال 65 هزار واحدی شد.

بر این اساس تنها گروه خودرویی‌ها در معاملات امروز سبزپوش هستند به طوری که ایران خودرو با رشد 2.97 واحدی و پارس خودرو با رشد 3.33 واحدی به کار خود پایان دادند. 

علاوه بر این، در گروه بانکی‌ها روند منفی به چشم می‌خورد به طوری که بانک صادرات ایران با روند منفی 2.86 واحدی و بانک ملت با روند منفی 0.4 واحدی روبرو شدند. 

می‌توان گفت در سایر نمادهای تالار بورس گروه س.نفت و گاز پتروشیمی تأمین کاهش 0.4 واحدی، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس کاهش 1.04 واحدی و صنایع آذرآب کاهش 1.51 واحدی را تجربه کردند. 

شایان ذکر است، کلیه شاخص‌های تالار شیشه‌ای با روند منفی به کار خود ادامه می‌دهند به طوری که شاخص صنعت روند نزولی 70 واحدی، شاخص 50 شرکت فعال‌تر روند نزولی 2 واحدی،‌ شاخص آزاد شناور روند نزولی 19 واحدی و شاخص 30 شرکت بزرگ روند نزولی 2 واحدی را به خود اختصاص دادند. 

گفتنی است شاخص بازار اول با روند کاهشی 31 واحدی به رقم 48 هزار و 923 واحد و شاخص بازار دوم با روند کاهشی 273 واحدی به رقم 127 هزار و 325 واحد رسید. 

در پایان در معاملات امروز تالار بورس توقف نماد معاملاتي (وآذر)، توقف نمادهاي معاملاتي (غگل)، (ونيرو)، (وآذر)، (وتوشه)، (شبهرنح)، (كدماح)، توقف نماد معاملاتي (ختور)، توقف نماد معاملاتي (سدور)، نماد معاملاتي (تكمبا) مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتي، اطلاعيه مهم در خصوص عدم امكان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتي (فوكا) صورت گرفت. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها