کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات ثبت نام و خرید سهام شرکت توسعه و‌ عمران تهران


کد خبر : ۹۲۴۷شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳:۱۲۳۳۴۳ بازدید

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران با تشریح جزییات ثبت نام و خرید سهام بزرگترین شرکت تعاونی خاورمیانه ...

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران با تشریح جزییات ثبت نام و خرید سهام بزرگترین شرکت تعاونی خاورمیانه، 15 بهمن ماه را آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان ذکر کرد.

امید شنعه در گفت‌وگویی، اظهار کرد: به دنبال تبلیغاتی که در این خصوص صورت گرفته و اطلاع رسانی به مردم، کار ثبت‌نام را آغاز کرده‌ایم و یک بازه یکماهه را برای ثبت نام متقاضیان در نظر گرفته‌ایم که تا 15 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک توسعه تعاون سهامشان را خریداری کنند و آن دسته از ادارات، سازمانها و مجموعه‌هایی هم که بیش از صد نفر عضو داشته باشند و بخواهند متمرکز سهام خریداری کنند می‌توانند از طریق بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران هماهنگی‌های لازم را برای حضور و استقرار در آن اداره یا سازمان صورت دهند تا نسبت به ثبت‌نام پرسنل آن اقدام کنیم و به این طریق جلوی ازدحام افراد و تشکیل صف‌های طولانی هم گرفته شود.

به گفته مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران حداقل سهام قابل خریداری 90 سهم هزار تومانی معادل 90 هزار تومان و حداکثر سهام، 22 هزار و 500 سهم معادل 22 میلیون و 500 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: شیوه پرداخت به این طریق است که در مرحله اول که شرکت در حال تشکیل است یک سوم آن نقدا و دو سوم آن ظرف یکسال پرداخت می‌شود و این امتیاز برای افرادی است که در ابتدا سهام خریداری می‌کنند.

شنعه حوزه فعالیت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان تهران را کلیه فعالیتها و پروژه‌ها مربوط به عمران و توسعه شهرستان تهران از قبیل احداث مترو یا بزرگراه ذکر کرد و گفت: بحث طبقانی شدن اتوبان همت که شهرداری درصدد انجام آن است و همچنین طرح توسعه فاضلاب تهران را می توان از طریق این شرکت دنبال کرد.

وی با اشاره به قانون تشکیل شرکتهای تعاونی توسعه و عمران مصوب مجلس اظهار کرد: به موجب ماده یک این قانون تشکیل شرکتهای توسعه و عمران موجب توزیع عادلانه میان مردم و جلوگیری از هرگونه رانت می‌شود.

شنعه اضافه کرد: در قانون ذکر شده که واگذاری‌ها در قالب اصل 44 از طریق مذاکره بین شرکتهای تعاونی اتفاق می افتد و یکی از مزیتهای شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان تهران این است که در صورت واگذاری سهام شرکتهای دولتی، شرکت توسعه و عمران شهرستان تهران قابلیت انجام این کار را دارد.

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران در پایان پیش بینی کرد: این شرکت تعاونی در پایان سال اول سود خوبی بدهد و در فاز دوم با گسترش بیشتری همراه باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها