کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محدودیت برق و گاز برای صنایع تولید فولاد


کد خبر : ۹۲۰۸۲یکشنبه، ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶:۴۷۱۱۸۱ بازدید

سید‌محمد احرامیان در مورد قطع برق واحدهای تولید فولاد، اظهار کرد: برق واحدهای تولیدکننده فولاد قطع نشده‌ اما محدودیت‌هایی...
محدودیت برق و گاز برای صنایع تولید فولادمحدودیت برق و گاز برای صنایع تولید فولاد

سید‌محمد احرامیان در مورد قطع برق واحدهای تولید فولاد، اظهار کرد: برق واحدهای تولیدکننده فولاد قطع نشده‌ اما محدودیت‌هایی برای مصارف آنها آغاز شده است.  

نایب رئیس هیات مدیره انجمن تولید‌کنندگان فولاد، افزود: از ابتدای بهمن ماه محدودیت‌هایی برای مصرف گاز و برق واحدهای تولید فولاد آغاز شده و گاز برخی از واحدها نیز قطع شده است. 

احرامیان بیان داشت: به دلیل کسری گاز، اعلام شده است که واحدهای تولید فولاد باید مصرف گاز را به کمتر از 30 درصد توان قراردادی برساند. 

وی در رابطه با احداث نیروگاه توسط تولیدکنندگان فولاد، اظهار داشت: امکان تولید برق برای واحدهای فولادی مقدور نیست زیرا در کل سال واحدهای تولید کننده  فولاد ممکن است 400 تا 600 ساعت کسری برق داشته باشند که احداث نیروگاه و تولید برق برای واحدهای فولادی به برای این میزان تولید برق صرفه اقتصادی ندارد. 

احرامیان در رابطه با وضعیت تولید فولاد اظهار داشت:  تولید تاکنون 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته پایین‌تر است ضمن اینکه حداقل باید 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته تولید افزایش می‌یافت. 

نایب رئیس هیات مدیره انجمن تولید‌کنندگان فولاد اظهار داشت: وقتی کسری گاز و برق وجود دارد باید فشار ناشی از این کمبود بین تمام صنایع تقسیم شود، نه اینکه برای جبران این کسری فقط برای یک صنعت محدودیت ایجاد شود و این موضوع ممکن است اثرات نامطلوبی داشته باشد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها