کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بررسی بازدهی 10 ماهه بازارها; مسکن و خودرو بهترین


کد خبر : ۹۲۰۳۰شنبه، ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸:۵۰۴۳۸۰ بازدید

بازارهای طلا و ارز، از فروردین 1400 تا پایان دی روند مثبت داشتند و با افزایش قیمت همراه بودند اما شاخص کل بورس روند نزولی ...
بررسی بازدهی 10 ماهه بازارها; مسکن و خودرو بهترینبررسی بازدهی 10 ماهه بازارها; مسکن و خودرو بهترین

بازارهای طلا و ارز، از فروردین 1400 تا پایان دی روند مثبت داشتند و با افزایش قیمت همراه بودند اما شاخص کل بورس روند نزولی داشت و حدود دو درصد افت کرد. بازدهی ۱۰ ماهه بازارها-در سال ۱۴۰۰ چگونه بوده است؟

به گزارش ایران جیب از تجارت نیوز، پس از گذشت ۱۰ ماه از سال ۱۴۰۰ بازدهی ۱۰ ماهه بازارها به دست آمده است. بر اساس داده‌ها و تغییرات قیمت در بازارها مسکن و خودرو بیشترین افزایش شاخص را در این مدت ثبت کردند.

قیمت دلار در ابتدای سال ۱۴۰۰ حدود ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود که پس از گذشت روند پرنوسان در چند ماه گذشته با حدود ۵٫۶ درصد رشد به نرخ ۲۵ هزار و ۱۶۹ هزار تومان رسید.

طلا و سکه
قیمت طلا در بازار فروردین ۱۴۰۰ حدود یک میلیون و ۸۵ هزار تومان بود که پس از گذشت ۱۰ ماه از ابتدای سال به نرخ یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان رسیده است. قیمت طلا در این ۱۰ ماه حدود ۱۲ درصد رشد داشته است.

قیمت سکه در پایان دی ماه به قیمت ۱۲ میلیون و ۳۰۳ هزار تومان رسید که نسبت به ابتدای سال حدود ۹٫۴ درصد رشد داشته است. قیمت سکه در ابتدای سال ۱۴۰۰ در نرخ ۱۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان قرار داشت.

بورس
بازار سهام سال ۹۹ را با شاخص یک میلیون و ۳۰۸ هزار واحد به پایان رساند و در پایان دی ماه ۱۴۰ با افت حدود ۲٫۲ درصد یه کانال یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحد رسید.

مسکن و خودرو
بر اساس آمارهای مرکز آمار، شاخص مسکن از ابتدای سال ۱۴۰۰ ا پایان دی ماه با افزایش ۳۶ دصدی همراه بوده است. شاخص قیمت خودرو در بازار سال ۱۴۰۰ حدود ۳۱ درصد رشد کرده است.

شاخص مسکن و خودرو در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ با افزایش بالای ۳۰ درصدی بیشترین افزایش شاخص را در بین سایر بازارها ثبت کردند. همچنین بورس در ۱۰ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ با افت شاخص همراه بود و بدترین بازار از لحاظ بازدهی بود.

2r7uwxn9m6r1r6e4837z.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها