کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بالا رفتن قیمت جهانی طلا


کد خبر : ۹۲۰۲چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸:۱۱۳۰۱۵ بازدید

قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه در حالی به روند صعودی خود ادامه داده و به بالاترین سطح در 3 هفته اخیر رسیده که شاخص سهام در بازارهای ...

قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه در حالی به روند صعودی خود ادامه داده و به بالاترین سطح در 3 هفته اخیر رسیده که شاخص سهام در بازارهای بین المللی با افت روبرو شده است.

افت شاخص سهام موجب شده تا سرمایه گذاران بیشتری برای خرید طلا به بازار هجوم آورند. کاهش قیمت جهانی نفت و نگرانی سرمایه گذاران نسبت به بحران سیاسی یونان و احتمال خروج این کشور از منطقه یورو تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در روزهای نخست سال 2015 میلادی داشته است.

بر اساس این گزارش ویکتور تیان پیریا تحلیلگر ارشد موسسه ای ان زد بانک استرالیا تاکید کرد: قیمت طلا تحت تاثیر رشد تقاضای سرمایه گذاری و نگرانی های سیاسی در یونان به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.
اگر در انتخابات 25 ژانویه حزب چپگرای یونان به پیروزی برسد احتمال خروج این کشور از منطقه یورو به شدت افزایش خواهد یافت.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد افزایش به بیش از 1215 دلار رسیده است. قیمت طلا شب گذشته با یک درصد افزایش برای لحظاتی به 1222 دلار رسیده بود.

موسسه اسکاتیا موکاتا نیز پیش بینی کرد که سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1220 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا به 1250 دلار خواهد رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها