کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ریزش مرگبار بهمن در پیچ «سـرهنــــگ»


کد خبر : ۹۱۹۵۸چهارشنبه، ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹:۰۵۱۱۶۲ بازدید

ریزش بهمن روی کانکس کارگران شرکت آزاد راه تهران - شمال محدوده پیچ سرهنگ در دهانه جنوبی تونل البرز منجر به مرگ یک کارگر و مصدوم شدن 3 نفر دیگر شد.

 ریزش بهمن روی کانکس کارگران شرکت آزاد راه تهران - شمال محدوده پیچ سرهنگ در دهانه جنوبی تونل البرز منجر به مرگ یک کارگر و مصدوم شدن 3 نفر دیگر شد.

سرهنگ بیژن جنتی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز در تشریح این حادثه گفت: ساعت 2 بامداد سه‌شنبه در محور کرج – چالوس محدوده خرگوش دره در مکانی که کانکس‌های کارگران کارگاه عمرانی شرکت آزاد راه تهران - شمال قرار داشت ریزش بهمن رخ داد و بر اثر آن یک نفر از کارکنان این کارگاه جان باخت و 3 نفر به صورت سطحی مصدوم شدند که با حضور سریع عوامل راهداری و نیروهای امداد و نجات محور پاکسازی و مصدومان نجات یافتند.

محمدرضا فلاح‌نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استان البرز نیز گفت: در این حادثه سه کانکس به دلیل سرعت ریزش بهمن جابه‌جا شده بود و این سه نفر که در یکی از کانکس‌ها حضور داشتند دچار حادثه شدند. با توجه به آفتابی شدن هوا، احتمال جابه‌جایی سنگ و ریزش بهمن در محورهای کوهستانی بسیار زیاد و این مسیرها برای تردد خطرناک است. از دوشنبه شب که بارش برف شروع شد جاده چالوس از ورودی کرج بسته شد تا شاهد حادثه برای مسافران عبوری نباشیم.مجتبی حاجیان معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز نیز اظهار داشت: از دوشنبه شب ۱۲ مورد سقوط بهمن در جاده چالوس اتفاق افتاده است. حادثه رخ داده در پیچ سرهنگ که منجر به کشته شدن یک نفر شد، ارتباطی به راه‌های استحفاظی اداره کل نداشته و در کانکس کارگاه مجری پروژه بزرگراه شمالی اتفاق افتاده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها