کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت روز انواع میوه در بازار تهران + جدول


کد خبر : ۹۱۹۴چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹:۲۳۳۷۷۳ بازدید

تازه‌ترین قیمت‌های میوه و تربار حاکی از کاهش قیمت موز، انگور و گوجه‌فرنگی و افزایش قیمت انار و سیر نسبت به هفته‌های اخیر ...

تازه‌ترین قیمت‌های میوه و تربار حاکی از کاهش قیمت موز، انگور و گوجه‌فرنگی و افزایش قیمت انار و سیر نسبت به هفته‌های اخیر دارد اما قیمت سایر اقلام میوه و تربار تغییر چندانی نداشته‌اند.

آخرین قیمت‌ها از بازار میوه و تربار نشان از ثبات نسبی قیمت‌ها دارد. البته هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی حدود 2000 تومان و موز 500 تومان نسبت ماه گذشته ارزان شده است.

همچنین قیمت هندوانه که اواخر آذر ماه به بیش از کیلویی 2000 تومان رسیده بود به قیمت قبلی خود یعنی 800 تومان بازگشت. از طرفی دیگر قیمت پرتقال، نارنگی و خیار و همچنین پیاز و سیب زمینی تغییر چندانی نسبت به ماه گذشته نداشته‌اند اما انار با افزایش 1500 تومانی مواجه شده و از کیلویی 4500 تومان به 6000 تومان رسیده است.

همچنین سیر از کیلویی 6000 تومان به 8000 تومان افزایش یافته است.

به گفته برخی میوه فروشان احتمال افزایش قیمت میوه تا پایان سال ضعیف است و به احتمال زیاد اغلب محصولات در بازار میوه‌ و تربار ثبات نسبی قیمت خواهند داشت.

رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان نیز از کاهش 30 درصدی قیمت گوجه‌فرنگی و کاهش قیمت موز خبر داده و اعلام کرده که قیمت گوجه‌فرنگی گلخانه‌ای در حال حاضر کیلویی 4200 تا 4500 تومان و گوجه‌فرنگی معمولی کیلویی 2500 تا 3000 تومان است که با آمدن گوجه‌های بوشهر قیمت آن دوباره کاهش می‌یابد.

همچنین طبق اعلام بانک مرکزی در اولین هفته دی‌ماه میوه‌های تازه با 2.5 درصد بیشترین کاهش را به خود اختصاص داده‌ است.

wy2ivy2vehmaqgnrs.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها