کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در خواست مادر و فرزندان برای قصاص پدر


کد خبر : ۹۱۶۹۳پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲:۰۴۲۴۵۳ بازدید

مرد عصبانی که به قصد قتل، همسرش را با ضربه‌های قمه تا یک قدمی مرگ کشانده بود، با شکایت زن جوان و دو فرزندش پای میز محاکمه رفت.

مرد عصبانی که به قصد قتل، همسرش  را با ضربه‌های قمه تا یک قدمی مرگ کشانده بود، با شکایت زن جوان و دو فرزندش پای میز محاکمه رفت.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از آذر سال گذشته با گزارش یک درگیری خانوادگی آغاز شد. پس از حضور مأموران مشخص شد که مردی به نام نادر با ضربه‌های قمه همسرش میترا را مورد ضرب و شتم قرار داده به طوری که وی دچار قطع عضو و به سرش آسیب جدی وارد شده است. نیروهای اورژانس میترا را که در کما بود به بیمارستان منتقل کردند سپس شوهرش بازداشت شد. وی در همان ابتدا به اتهامش اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات و اعتراف متهم، پرونده با صدور کیفرخواست  به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در ابتدای جلسه دادگاه میترا و دو فرزندش با شکایت از متهم خواستار حکم اشد مجازات برای او  شدند. همسر متهم به قضات گفت: وقتی دانشجو و کارمند بودم نادر  به خواستگاری‌ام آمد و با هزار قول و وعده خوشبختی باهم ازدواج کردیم بعد از مدتی باردار شدم اما او به یکباره رفتارهایش تغییر کرد به طوری که من در اواخر دوران بارداری با حالت قهر به خانه پدرم رفتم پس از تولد فرزندانم که دوقلو بودند او به خانه پدرم آمد و مرا به خانه برگرداند. فرزندانم 2 ماهه بودند که نادر با تهمت و افترا مدعی شد آنها فرزندانش نیستند. او بچه‌ها را که نوزاد بودند شکنجه می‌کرد و به من می‌گفت اگر اعتراف نکنی، آنها را می‌کشم. وقتی موضوع را با برادرش در میان گذاشتم، او پادرمیانی کرد و مدتی هم وضع زندگی‌ام خوب بود اما دوباره رفتار عجیب نادر شروع شد. چند سالی این وضع ادامه داشت تا اینکه روز حادثه با قمه به جانم افتاد و کاری کرد که  سه ماه در کما بودم.
پس از آن پسر متهم به جایگاه رفت و در تأیید حرف‌های مادرش گفت: در خیابان بودم که مادرم تماس گرفت و من بلافاصله به سمت خانه حرکت کردم اما 5 دقیقه دیر رسیدم و وقتی وارد خانه شدم مادرم در حال مرگ بود انگشتانش را قطع کرده بود آنقدر صحنه وحشتناکی بود که بعد از یکسال هنوز بدون قرص نمی‌توانم بخوابم.
دختر متهم نیز عنوان کرد: پدرم مردی عصبانی بود و به هیچ کس رحم نمی‌کرد. در سال 94 بینی و دنده‌هایم را شکست اما من شکایت نکردم اما حالا به خاطر رفتاری که با مادرم انجام داده و تا دم مرگ او را کشانده، از او شاکی و خواهان مجازات او هستم.پس از صحبت‌های شاکی‌های پرونده، وکیل آنها خاطرنشان کرد: صحنه جنایت نشان می‌دهد که متهم صرفاً برای قتل همسرش به خانه آمده بود و حالا هم تقاضای قصاص و دیه را داریم.
با توجه به اینکه در این جلسه متهم نتوانست از خودش دفاع کند، ادامه رسیدگی به این پرونده به جلسه دیگری موکول شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها