کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لوازم خانگی که به اسم کره‌ای می‌فروشند، تقلبی است


کد خبر : ۹۱۴۷۳یکشنبه، ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹:۰۸۹۵۱۲ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد با بیان اینکه همه لوازم خانگی که به اسم کالای کره‌ای به فروش می‌رسد تقلبی ...
لوازم خانگی که به اسم کره‌ای می‌فروشند، تقلبی استلوازم خانگی که به اسم کره‌ای می‌فروشند، تقلبی است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد با بیان اینکه همه لوازم خانگی که به اسم کالای کره‌ای به فروش می‌رسد تقلبی هستند، گفت: برخی از سایت‌ها کالاهای تقلبی را به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنند، در صورتی که این سایت‌ها به هیچ‌ عنوان مورد تایید نبوده و مجوز و نماد اعتماد الکترونیکی ندارند.

غلامرضا رزقیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فعلی بازار لوازم خانگی اظهار کرد: بازار لوازم خانگی نسبتا آرام است و هیچ مشکلی از نظر تولید لوازم خانگی در کشور وجود ندارد و تنها مشکل اصلی مهم ثبات قیمت مواد اولیه و نرخ ارز است.

وی درباره افزایش قیمت لوازم خانگی افزود: بعضی از شرکت‌ها با توجه به گران شدن مواد اولیه، بین سه تا هشت درصد قیمت لوازم تولیدی را افزایش داده اند که این افزایش قیمت نیز به تصویب سازمان صنعت، معدن و تجارت رسیده و مجوزهای لازم در این خصوص دریافت شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد بیان کرد: تقاضای مردم نسبت به خرید لوازم خانگی خیلی کم شده و همه منتظر نتیجه برجام هستند در صورتی که فروشگاه‌ها کالاهای خود را با سود ۲ یا سه درصدی به مصرف‌کننده عرضه می‌کنند.

رزقیان با اشاره به کالاهای قاچاق گفت: با توجه به وجود سامانه جامع تجارت کالاهایی که مشکوک به قاچاق باشند، همه زیر نظر سازمان صمت و اتاق اصناف بازرسی می‌شوند. بنابراین در حال حاضر عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی در بازار نسبت به گذشته خیلی کم شده است.

وی ادامه داد: درخواست می‌شود که واحدهای صنفی از خرید و فروش کالاهای فاقد اصالت و ضمانت خودداری کنند و کالاهای با کیفیت را به فروش برسانند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد با بیان اینکه همه کالاهایی که به اسم کالای کره‌ای به فروش می‌رسد تقلبی هستند، تصریح کرد: برخی از سایت‌ها کالاهای تقلبی را به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنند، در صورتی که این سایت‌ها به هیچ‌ عنوان مورد تایید ما نیستند و مجوز و نماد اعتماد الکترونیکی ندارند.

رزقیان گفت: با توجه به بازرسی‌ها و سختگیری‌هایی که صورت می‌گیرد عرضه کالاهای تقلبی در بازار نسبت به گذشته خیلی کم شده و این میزان محدودی هم که موجود هست، مربوط به گذشته است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روز مادر عنوان کرد:  امیدوارم در نیمه دوم دی ماه با نزدیک شدن به روز مادر بازار لوازم خانگی بهتر شود. همچنین از همکاران خود می‌خواهیم که کالاهای با کیفیت خود را با فاکتور معتبر و قیمت مصوب به مصرف‌کننده ارائه بدهند.ش



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها