کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرتاب مرگبار بلوک‌های سیمانی به خودروهای عبوری


کد خبر : ۹۱۲۱۹یکشنبه، ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹:۰۲۲۰۱۶ بازدید

در این حادثه که در بزرگراه نواب رخ داد یک خانم معلم کشته و دو راننده مصدوم شدند.

 کارآگاهان تیم جنایی پایتخت ردیابی‌های خود را برای شناسایی مرد ناشناسی آغاز کرده‌اند که با پرتاب بلوک‌های سیمانی کنار بزرگراه، خانم معلمی را به کام مرگ کشانده و دو راننده عبوری را زخمی کرده است.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 7 صبح پنجشنبه 9 دی مأموران شهرداری در حال تعمیر و محوطه‌سازی زیر پل 9 دی در خیابان نواب بودند که ناگهان مرد جوانی به سراغ بلوک‌های سیمانی که برای مرمت جدول‌های کنار بزرگراه در گوشه‌ای قرار داشت رفت. وی ناگهان بلوکی را برداشت و به سمت خودروی تیبایی که در حال حرکت بود پرتاب کرد. بلوک سیمانی، شیشه خودرو را شکست و به‌صورت راننده برخورد کرد که باعث آسیب شدید او شد.

اما مرد جوان دست بردار نبود او دومین بلوک را پرتاب کرد بلوک بعدی به خودروی ساندرو خانم معلمی جوان برخورد کرد که در کمال ناباوری منجر به مرگ خانم معلم در محل حادثه شد. مرد ناشناس باز هم دست بردار نبود او این بار مقابل چشمان وحشت زده مردم بلوک بعدی را به سمت خودروی پرایدی پرتاب کرد که راننده خودرو نیز مصدوم شد. مرد جوان بعد از پرتاب چند بلوک عرض بزرگراه را طی و پای پیاده فرار کرد.

با مرگ خانم معلم و مصدوم شدن دو راننده خودرو، موضوع به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. با دستور بازپرس جنایی تحقیقات آغاز و جسد معلم جوان به پزشکی قانونی و دو مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند.

یکی از شاهدان ماجرا در تحقیقات گفت: در حال رفتن به محل کارم بودم که صدای داد و فریاد شنیدم، یک مرد را در حال دویدن دیدم و مردم فریاد می‌زدند که او را بگیرید. مرد ناشناس وارد فضای سبز شد و فرار کرد. وقتی برگشتم متوجه شدم سه خودرو آسیب دیده و راننده‌های آنها نیز آسیب دیده‌اند.در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه مشخص شد مرد جوان که تصویر واضحی از او دردست نبود در مدت 5 ثانیه این خسارات جانی و مالی را به جا گذاشته و متواری شده است.

به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات برای دستگیری متهم فراری از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها