کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ماجرای فیلمی که درباره مرگ مادر باردار بندرعباسی منتشر شد چه بود؟


کد خبر : ۹۱۱۸۸شنبه، ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳:۴۰۱۰۵۲ بازدید

تسنیم نوشت: مرگ یک مادار باردار در بندرعباس و انتشار کلیپی از اظهارات برادر مرحومه و طرح قصور پزشکی توسط وی منجر به دستور ویژه توسط استاندارهرمزگان برای رسیدگی به این موضوع شد.

چند روز پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که شخصی به نام امید جوزانی که خود را برادر مرحوم اعظم جوزانی معرفی می کند می گوید در پنجم دی ماه خواهرش نوبت عمل سزارین در بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس داشته است که باپای خودش و بدون هیچ بیماری زمینه‌ای و مشکلی به بیمارستان رفت و صبح روز بعد هم دوقلوهایش به سلامت به دنیا آمدند و بیمار هم به بخش منتقل شد اما بعد از چندساعت با احساس درد شدید و ناراحتی و بی‌اعتنایی کادر بیمارستان بیمار وارد کما می‌شود و به همین‌منظور با دستپاچگی او را به اتاق عمل می‌برند و بعد از چندساعت جراحی با وجود اینکه اعلام می‌کنند مشکل برطرف شده است و خطری وجودندارد ظاهرا در اتاق عمل بیمار جان خود را از دست داده است اما روز بعد بی هیچ دلیلی اعلام کرده‌اند که ایست قلبی کرده است.

برادر مرحوم در این کلیپ از مسئولان استان و دادستان بندرعباس می خواهد که به موضوع ورود و به این مرگ مشکوک رسیدگی کنند.

بعد از فوت این مادر باردار مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی هرمزگان اطلاعیه ای نیز صادر کرد که در آن آمده است؛ ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده مرحومه به اطلاع می رساند، مرحومه اعظم جوزانی در زمان مراجعه به بیمارستان خلیج فارس طبق بررسی های به عمل آمده دارای بیماری زمینه ای از جمله فشار خون، دیابت و تیروئید بوده و سن وی نیز بالای ۴۰ سال بوده‌است و متاسفانه به نوعی یک مادر باردار با ریسک بالا تلقی می‌شدند.

پس از انجام عمل سزارین بر روی این بیمار، حال وی رو به وخامت می‌گذارد که تلاش‌های پزشکان و کادر درمانی بیمارستان برای نجات جان وی بی نتیجه مانده و این بیمار جان خود را از دست می‌دهند.

پس از فوت ایشان و با توجه به اهمیت موضوع، کمیته‌های تخصصی جهت بررسی و دلایل فوت تشکیل شده و در حال بررسی این موضوع می‌باشند که پس از حصول نتیجه، نتایج آن متعاقبا به اطلاع خانواده مرحومه و افکار عمومی رسانده خواهد شد و اگر قصوری از سوی عوامل بیمارستان به اثبات برسد، قطعاً با خاطیان برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

بستان عنوان‌کرد: این مادر باردار متاسفانه بعد از به دنیا آوردن فرزندانش و چندین ساعت بعد از اتمام عمل جراحی دچار عارضه می‌شود و تلاش تیم‌ پزشکی و انجام پروسیجرهای درمانی نیز جواب نمی‌دهد و جان خود را از دست می‌دهد.
وی تصریح کرد: ضمن تسلیت این فقدان و  و ابراز همدردی با خانواده ایشان ،هم اکنون تمامی تلاش جهت علت یابی دلایل فوت ایشان ،در کمیته‌های تخصصی تامین اجتماعی استان، تامین اجتماعی کشور و کمیته تخصصی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مطرح شده ،در حال بررسی است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این باره دستور ویژه جهت پیگیری ماجرای فوت مادرباردار بندرعباسی در بیمارستان خلیج فارس صادر کرده است.
دوستی به مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان  دستور ویژه صادر کرده است تا ابعاد موضوع مورد بررسی دقیق قرار گرفته و چنانچه قصوری از طرف پزشک یا کادر درمان بوده از طریق قانون با مقصران برخورد شود.

حبیب بهادری سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان نیز در این رابطه از آغاز بررسی علل جان باختن این مادر  مجموعه بازرسی استانداری خبرداده است و تا ادامه بررسی ها تا حصول نتیجه تاکید کرده‌ است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها