کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایلان ماسک: کیهان گنجایش میلیاردها ماهواره را دارد


کد خبر : ۹۱۱۳۶جمعه، ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳:۱۹۲۳۷۶ بازدید

ایلان ماسک به انتقادات جوزف اشباکر در این خصوص که اکنون ایلان ماسک با توجه به شرایط بحران، قوانین خود را در فضا تعیین ...
ایلان ماسک: کیهان گنجایش میلیاردها ماهواره را داردایلان ماسک: کیهان گنجایش میلیاردها ماهواره را دارد

ایلان ماسک به انتقادات جوزف اشباکر در این خصوص که اکنون ایلان ماسک با توجه به شرایط بحران، قوانین خود را در فضا تعیین می کند، پاسخ داد.

ایلان ماسک رئیس شرکت آمریکایی اسپیس ایکس در مصاحبه ای با فایننشال تایمز، درباره انتقاد جوزف اشباکر مدیر کل آژانس فضایی اروپا از ماهواره های استارلینک اظهار نظر کرد.

به گفته مدیر کل آژانس فضایی اروپا، شرکت ما که ماهواره های قابل استفاده مجدد ندارد، سیستم ماهواره ای جهانی خود را برای دسترسی به اینترنت پرسرعت باند پهن ندارد و به دلیل خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در بحران است دچار مشکل شده است، اکنون ایلان ماسک با توجه به شرایط بحران شرکت ما، قوانین خود را در فضا تعیین می کند.

ایلان ماسک در پاسخ به انتقاد جوزف اشباکر گفت: کیهان فوق‌العاده عظیم است و ماهواره‌ها کوچک هستند. اینطور نیست که بتوانیم بگوییم به نحوی برای کسی مانع ایجاد کرده ایم. ایلان ماسک، میلیاردر و مهندس آمریکایی با اشاره به اینکه فضای کافی برای ده ها میلیارد ماهواره زمین وجود دارد، گفت: ما کسی را آزار نمی دهیم و قرار نیست این کار را انجام دهیم. فضا گنجایش میلیاردها ماهواره را دارد.

در اوایل دسامبر، چین سندی را به سازمان ملل ارائه کرد که در آن درباره تهدید سیستم ماهواره ای جهانی دسترسی به اینترنت پرسرعت استارلینک گزارشی را تهیه کرده بود. در این بیانیه ادعا شده است که در 1 ژوئیه و 21 اکتبر، ایستگاه مداری چینی تیانگونگ از برخورد احتمالی با فضاپیمای اسپیس ایکس، بیزینس من آمریکایی ایلان ماسک جلوگیری کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها