کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دماسنج شاخص بورس تهران 143 واحد ریزش کرد


کد خبر : ۹۱۱۲شنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵:۱۳۱۸۳۲ بازدید

در پایان معاملات امروز شاخص کل در ادامه روند منفی خود امروز با 143 واحد افت به کانال 68 هزار و 829 واحد رسید.

 بر این اساس در گروه نمادهای تالار بورس در گروه خودرویی‌ها ایران خودرو با روند مثبت 1.35 واحدی به کار خود ادامه می‌دهد علاوه بر این در گروه بانکی‌ها بانک صادرات ایران با روند مثبت 0.26 واحدی و در مقابل بانک ملت با روند منفی 0.19 واحدی روبرو شد. 
 
همچنین در توضیح وضعیت سایر نمادهای تالار بورس می‌توان گفت: نماد گروه صنایع آذرآب با روند مثبت 3.52 واحدی روبرو شدند و همچنین گروه ایران ترانسفو با روند منفی 3.99 واحدی، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با روند منفی 0.73 واحدی و گروه س.نفت و گاز پتروشیمی تأمین با روند منفی 0.41 واحدی به کار خود پایان دادند. 
 
این در حالی است که در گروه شاخص‌ها کلیه آنها با روند منفی روبرو شدند به طوری که شاخص صنعت روند نزولی131 واحدی، شاخص 50 شرکت فعال‌تر روند نزولی 6 واحدی، شاخص آزاد شناور روند نزولی 102 واحدی و شاخص 30 شرکت بزرگ روند نزولی 4 واحدی را به خود اختصاص دادند. 
 
شایان ذکر است شاخص بازار اول با کاهش 80 واحدی به ارتفاع 50 هزار و 837 واحد و شاخص بازار دوم با کاهش 447 واحدی به ارتفاع 134 هزار و 500 واحد رسید. 
 
گفتنی است در معاملات امروز تالار بورس عرضه عمده سهام شركت فولاد مباركه اصفهان– فولاد، بازگشايي نماد معاملاتي (رتاپ)، توقف نمادهاي معاملاتي (ثامان)، (كسرام)، حراج مجدد نمادهاي معاملاتي شيراز، (قنيشا)، اطلاعيه مهم در خصوص عدم امكان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتي (فوكا) صورت گرفت. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها