کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قرعه‌کشی عرضه 6 محصول سایپا در دو طرح پیش فروش


کد خبر : ۹۰۹۳۸یکشنبه، ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶:۴۳۱۳۵۱۴ بازدید

قرعه کشی دو طرح پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید 6 محصول سایپا شامل کويیك با گیربكس معمولي ...
قرعه‌کشی عرضه 6 محصول سایپا در دو طرح پیش فروشقرعه‌کشی عرضه 6 محصول سایپا در دو طرح پیش فروش

قرعه کشی دو طرح پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید 6 محصول سایپا شامل کويیك با گیربكس معمولي، کويیك.آر، کوییک.اس، شاهین.جی، ساینا.اس و سایپا ۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر پیش فروش یک ساله سايپا ۹۷ هزار و ۴۸۸ نفر شركت كردند كه ۹۶ هزار و ۲۸۲ نفر واجد شرايط شناخته شدند.

ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح فروش ۷ هزار و ۵۰۰ خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود، ۱۵ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار و ۱۰۰ دستگاه کويیك با گیربكس معمولي، هزار و ۱۰۰ دستگاه کوییک.آر، هزار دستگاه کوییک.اس، ۲ هزار و ۷۰۰  دستگاه ساینا.اس و ۶۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می شود.

همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا ۲۸ هزار و ۲۸۷ نفر شرکت کردند که ۲۷ هزار و ۸۹۵ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح فروش ۳ هزار خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود، ۶ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۵۰۰ دستگاه کويیك با گیربكس معمولي، ۲۵۰ دستگاه کوییک.آر، ۵۰۰ کوییک.اس، هزار و ۵۰ دستگاه ساینا.اس و ۲۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می شود.

اسامی منتخب دو طرح پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا -دو شنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازي سايپا براي منتخبين دو طرح پیش فروش، پيامك ارسال مي كند اما براي اطمينان بيشتر ضرورت دارد كه ثبت نام كنندگان به سايت سايپا مراجعه كنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها