کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

راننده و شرکت میکسر، مقصر تصادف مرگبار در بزرگراه ستاری


کد خبر : ۹۰۸۸۱شنبه، ۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸:۱۸۱۶۶۷ بازدید

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح جزییات برخورد مرگبار کامیون میکسر با 12 خودرو در مسیر تقاطع ستاری – مخبری، از تعلیق یک ساله مجوز شرکت مالک میکسر خبر داد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح جزییات برخورد مرگبار کامیون میکسر با 12 خودرو در مسیر تقاطع ستاری – مخبری، از تعلیق یک ساله مجوز شرکت مالک میکسر خبر داد.

 سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در این باره گفت: در ساعت ۱۸:۴۹ پنجشنبه شب یکم دی ماه وقوع یک فقره تصادف سنگین در محدوده ستاری و برخورد شدید بین یک دستگاه کامیون میکسر با چندین خودرو گزارش شد و بلافاصله تیم‌های کارشناسی پلیس به محل اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد کامیون میکسر که در مسیر شمال به جنوب ستاری تقاطع مخبری در حال حرکت بوده با 11 خودرو سواری برخورد و پس از شکستن چندین شاخه گاردریل و درختان و عبور از آنها به لاین مخالف رفته است.

وی افزود: این کامیون میکسر در ادامه حرکت خود در لاین مخالف با یک دستگاه سواری پژو۲۰۶ که در مسیر صحیح خود از محدوده جنوب به شمال در حال تردد بوده از ناحیه جلو برخورد و این خودرو را با خود تا پل عابر پیاده کشانده و در نهایت با برخورد به پایه‌های این پل متوقف شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در این حادثه راننده پژو ۲۰۶ که فردی ۲۹ ساله بوده در محل حادثه فوت و ۶ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی درباره علت حادثه نیز گفت: شرکت مربوطه به علت عدم نظارت بر رفتار راننده و حمل اضافه بار و همچنین حرکت در ساعات غیرمجاز خارج از زمان تعیین شده که از سوی شورای حمل‌ونقل و ترافیک تهران اعلام شده و همچنین راننده میکسر به‌دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه مقصر شناخته شدند. همچنین به‌دلیل اهمیت موضوع به قید فوریت جلسه و کمیسیون ماده ۳۱ و ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات در خصوص مقررات حمل بار و تخلفات وسایل نقلیه باربری با حضور اعضای شهرداری تهران و نمایندگان حمل‌ونقل بار و نماینده شرکت مربوطه به دلایل ذکر شده تشکیل و پروانه شرکت مذکور بمدت یکسال تعلیق شد. ضمن اینکه در بررسی‌های صورت گرفته توسط پلیس چندین مورد تخلف ثبت شده شامل حمل بار غیرمجاز و تعدادی تخلفات حادثه ساز و نیز تصادفات فوتی و جرحی در سوابق این شرکت موجود بوده که همه از عدم آموزش و نظارت مدیران این شرکت بر نحوه فعالیت و عملکرد رانندگان ناوگان خود نشأت گرفته است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها