کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه خودرو تارا با رنگ‌های سفارشی


کد خبر : ۹۰۷۶۴سه شنبه، ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷:۳۴۹۰۴۷ بازدید

گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد، خودروی تارا را با رنگ‌های سفارشی نظیر نقره‌ای تیتانیوم، قهوه‌ای کادرو، قهوه‌ای روشن ...
عرضه خودرو تارا با رنگ‌های سفارشیعرضه خودرو تارا با رنگ‌های سفارشی

گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد، خودروی تارا را با رنگ‌های سفارشی نظیر نقره‌ای تیتانیوم، قهوه‌ای کادرو، قهوه‌ای روشن، قرمز ونیزی و سرمه‌ای متال تولید کند. این خودروی سفارشی، پس از تولید توسط لایه‌ای از نانو سرامیک پوشش داده می شود که این اقدام موجب محافظت و افزایش مقاومت رنگ خواهد شد.

این خدمت جدید توسط شرکت آپکو از شرکت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو، انجام خواهد گرفت و متقاضیان می‌توانند در زمان ثبت‌نام یا واریز وجه دعوتنامه، با پرداخت مبلغی مازاد بر قیمت خودرو، از میان رنگ‌های سفارشی اعلام شده، رنگ دلخواه خودروی خود را به همراه پوشش نانو سرامیک مشخص کنند. به این ترتیب، خاص بودن رنگ خودرو به همراه پوشش نانو سرامیک آن در فاکتور ارایه شده به مشتریان ثبت و توسط آپکو ضمانت می‌شود.

گفتنی است، نانو سرامیک خودرو، پوششی از پلیمر است که از میزان مقاومت شیشه برخوردار بوده و در عین حال با انعطاف‌پذیری بالا و ماندگاری طولانی مدت، مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر نور فرابنفش (UV)، خط و خش، مواد شیمیایی و نیز عوامل مخرب دیگر مانند خاک، نمک، قیر، آلودگی صنعتی و دوده، ایجاد می‌کند.

هم چنین سطح بدنه خودرو را آب‌گریز کرده و موجب شست‌و‌شوی راحت و سریع بدنه خودرو می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها