کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا امروز جمعه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۹۰۵۹۰جمعه، ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸:۵۴۲۸۴۱ بازدید

در حالی که پس از تصمیم فدرال رزرو مبنی بر کنار گذاشتن سیاست انقباضی دوره کرونا ارزش دلار تضعیف شده و سبب ارزان تر شدن ...
بهای طلا امروز جمعه در بازارهای جهانیبهای طلا امروز جمعه در بازارهای جهانی

در حالی که پس از تصمیم فدرال رزرو مبنی بر کنار گذاشتن سیاست انقباضی دوره کرونا ارزش دلار تضعیف شده و سبب ارزان تر شدن طلا برای خریدارانی شده که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند، قیمت فلز زرد امروز افزایش داشت و در مسیر ثبت بهترین عملکرد هفتگی از اواسط نوامبر قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.03 درصد رشد به 1799 دلار و 94 سنت رسید. قیمت طلا اکنون در مسیر ثبت رشد هفتگی 0.8 درصدی قرار دارد که اولین رشد هفتگی طی 5 هفته اخیر است. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه فوریه نیز با 0.09 درصد رشد به 1799 دلار و 90 سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در جلسه قبل به پایین ترین رقم یک هفته گذشته رسید و موجب افزایش نسبی اشتها برای خرید طلا شد.

بانک مرکزی ژاپن قرار است در نشست امروز خود سیاست انبساطی خود را حفظ کند اما احتمالا تامین مالی اضطراری دوره کرونا را محدود خواهد کرد.

انگلیس روز پنجشنبه اولین کشور عضو گروه 7 لقب گرفت که از زمان شروع بحران کرونا نرخ بهره را افزایش می دهد. فدرال رزرو نیز سیگنالی مبنی بر احتمال افزایش نرخ بهره در سال 2022 به بازار ارسال کرده است. اما بانک مرکزی اروپا تنها اندکی از حجم اقدامات محرک مالی خود کاسته است.

در آمریکا، آمارهای منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد که ادعاهای هفتگی بیکاری در ارقام پایین باقی مانده و این می تواند موجب تقویت ایده افزایش نرخ بهره شود.

گری رایس سخنگوی صندوق بین المللی پول دیروز گفت، تصمیم فدرال رزرو مبنی بر سرعت بخشیدن به توقف خرید اوراق قرضه پاسخ مناسبی به افزایش دستمزدها و رشد تورم به شمار می رود، اما در عین حال ریسک هایی را متوجه بازارهای نوظهور می سازد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها