کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تب تند گرانی بستنی در روز‌های زمستانی!


کد خبر : ۹۰۲۴۴جمعه، ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰:۱۳۳۴۶۷ بازدید

مقایسه قیمت امروز بستنی‌ها با قیمت‌های تابستان نشان می‌دهد شرکت‌های لبنی در 3 ماه اخیر در بعضی از محصولات افزایش قیمت داشته‌اند.
تب تند گرانی بستنی در روز‌های زمستانی!تب تند گرانی بستنی در روز‌های زمستانی!

همشهری نوشت: افزایش قیمت بعضی از بستنی‌های پرفروش یکی از برند‌های بنام محصولات لبنی، از آغاز دور جدید افزایش قیمت این محصول حکایت دارد.

با نگاهی به قیمت انواع بستنی‌های یک‌نفره در سوپرمارکت‌ها می‌توان دریافت که دست‌کم ۲ نوع بستنی پرفروش در هفته‌های گذشته گران شده‌اند و افزایش قیمت دیگر محصولات مشابه نیز دور از انتظار نیست. میهن که بیشترین سهم بازار بستنی را در اختیار دارد، قیمت بستنی‌های کیم و عروسکی خود را که تا ماه پیش ۳ هزار تومان بود، به ۴ هزار تومان رسانده، اما در دیگر انواع بستنی‌های این برند، فعلا تغییر قیمتی دیده نمی‌شود و هنوز قیمت‌های تابستان روی دیگر بستنی‌ها درج می‌شود.

مقایسه قیمت امروز بستنی‌ها با قیمت‌های تابستان نشان می‌دهد که دیگر شرکت‌های لبنی هم در ۳‌ماه اخیر در بعضی از محصولات افزایش قیمت داشته‌اند. ازجمله محصولاتِ گران شده می‌توان به بستنی دوکی لیوانی معجون از برند کاله اشاره کرد که در تابستان ۵ هزار تومان بود و حالا ۷ هزار تومان قیمت خورده است.

بستنی روز اسنایپر هم هزار تومان گران شده و به ۱۳ هزار تومان رسیده است. با افزایش قیمت شیرخام از ابتدای تابستان امسال، شرکت‌های تولیدکننده محصولات لبنی نیز به افزایش قیمت محصولات تولیدی خود ازجمله بعضی از انواع بستنی اقدام کردند. بستنی ازجمله محصولات لبنی غیرحمایتی است و نرخ مصوبی ندارد، اما طی ۶ ماه گذشته به‌رغم افزایش قیمت دیگر محصولات لبنی پرمصرف مثل ماست، قیمت بسیاری از انواع بستنی تغییری نداشته است.

قیمت بستنی



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها