کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دستور دادستان تهران برای پرونده‌ سکه‌های گلدکوئیستی


کد خبر : ۹۰۱۹۲دوشنبه، ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳:۵۰۴۳۲۱ بازدید

دادستان تهران دستور رسیدگی به پرونده سکه‌های گلدکوئیست که ارزش تقریبی آن 80 میلیارد تومان است و بیش از ١٥ سال در سازمان ...
دستور دادستان تهران برای پرونده‌ سکه‌های گلدکوئیستیدستور دادستان تهران برای پرونده‌ سکه‌های گلدکوئیستی

دادستان تهران دستور رسیدگی به پرونده سکه‌های گلدکوئیست که ارزش تقریبی آن 80 میلیارد تومان است و بیش از ١٥ سال در سازمان اموال تملیکی بلاتکلیف مانده را صادر کرد.

به گزارش ایران جیب به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، عصر روز گذشته، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان از انبارهای اموال تملیکی استان تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت اموال موجود و روند تعیین تکلیف پرونده‌ها قرار گرفت. 

صالحی با تاکید بر نقش موثر سازمان اموال تملیکی در حفظ  اموال بیت‌المال و همچنین اجرای دستورات رئیس جمهور و رئیس قوه‌ قضاییه خواستار تسریع در تعیین تکلیف کالاهای موجود شد و اظهار کرد: قوه قضاییه در این راستا از هیچ گونه تلاش، کوشش و همکاری فروگذار نخواهد بود.

طی این بازدید دادستان استان تهران ضمن ارزیابی وضعیت پرونده‌های موجود در اموال تملیکی استان تهران، چندین پرونده را مورد بررسی قرار داد و همزمان به منظور تعیین تکلیف سریع آنها، دستورات مقتضی را برای رسیدگی بعدی صادر کرد.
همچنین صالحی دستور داد کارگروهی متشکل از معاونان دادستان و نمایندگان سازمان‌ها جهت پیگیری موضوعات مطرح شده در این بازدید تشکیل شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی ضمن ابراز خرسندی از بازدید میدانی مسئولان از انبارهای اموال تملیکی در سراسر کشور ابراز امیدواری کرد که با عزمی که برای رفع موانع و اصلاح قوانین و ساختار اموال تملیکی جزم شده به زودی شاهد تحولی بزرگ در روند تعیین تکلیف اموال بیت المال خواهیم بود.

در پایان این بازدید سه ساعته، دادستان تهران ضمن تاکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های بلاتکلیف از جمله پرونده سکه‌های گلدکوئیست که ارزش تقریبی آن ٨٠ میلیارد تومان است و بیش از ١٥ سال بلاتکلیف مانده؛ خطاب به معاون خود مرتضی تورک دستور داد اقدامات لازم جهت تعیین تکلیف فوری این پرونده در مرجع رسیدگی انجام شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها