کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گروسی: مذاکرات با ایران بی‌نتیجه ماند


کد خبر : ۸۹۷۶۲چهارشنبه، ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳:۲۹۱۰۱۵۱ بازدید

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام مدعی شد که به رغم تلاش‌هایش، مذاکراتش در تهران برای بررسی مسائل باقی ...
گروسی: مذاکرات با ایران بی‌نتیجه ماندگروسی: مذاکرات با ایران بی‌نتیجه ماند

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام مدعی شد که به رغم تلاش‌هایش، مذاکراتش در تهران برای بررسی مسائل باقی مانده پادمانی با ایران بی‌نتیجه مانده است.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست روز چهارشنبه شورای حکام آژانس گفت: روز گذشته با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و حسین امیرعبداللهیان در تهران دیدارهایی داشتم.

وی در ادامه مدعی شد که به رغم تلاش‌هایش، مذاکراتش در تهران برای بررسی مسائل باقی مانده پادمانی با ایران بی‌نتیجه مانده است.

گروسی همچنین گفت که آژانس انرژی اتمی تا فوریه 2021 اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت توافق 2015 (برجام) را راستی آزمایی کرده است، با این وجود از آن تاریخ به بعد فعالیت‌های ایران در نتیجه تصمیم تهران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای ذیل برجام از جمله پروتکل الحاقی تضعیف شده است.

سخنان امروز گروسی در شورای حکام آژانس در حالی است که وی  روز سه‌ شنبه در گفت ‌وگوی اختصاصی با پرس تی ‌وی گفته بود: ما یک روز طولانی گفت وگو و مذاکره با مقام های ایرانی داشته‌‌ایم.

گروسی درباره جزئیات این مذاکرات نیز گفته بود: ما تعداد زیادی از مسائل را داریم که باید در سطح فنی درباره آنها بحث کنیم و درباره آنها تعامل کنیم.

گروسی همچنین گفته بود: روابط بین آژانس و ایران، دائمی و مستمر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها