کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ گلکسی S6 در دو نسخه‌ی متفاوت


کد خبر : ۸۹۵۰شنبه، ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴:۵۱۶۷۵۹ بازدید

انتظار می‌رود سامسونگ نسل جدید گوشی‌هوشمند خود را در ابتدای سال 2015 میلادی معرفی کند. براساس شنیده‌ها، یکی از مهم‌ترین مواردی که سامسونگ در ...
سامسونگ گلکسی S6 در دو نسخه‌ی متفاوتسامسونگ گلکسی S6 در دو نسخه‌ی متفاوت

انتظار می‌رود سامسونگ نسل جدید گوشی‌هوشمند خود را در ابتدای سال 2015 میلادی معرفی کند. براساس شنیده‌ها، یکی از مهم‌ترین مواردی که سامسونگ در گلکسی S6 توجه ویژه‌ای به آن داشته، طراحی این گوشی‌هوشمند است. شایعات جدید حکایت از این دارد که گلکسی S6 تنها پرچمدار جدید این کمپانی نخواهد بود.

با توجه به ظهور رقبای قدرتمند چینی در حوزه‌ی تولید گوشی‌های‌هوشمند، سامسونگ که خود را در خطر دیده، نگرش جدیدی در تولید محصولات پرچمدار بکار گرفت. علاوه بر گمانه‌ها در این مورد، انتشار تصاویر منتسب به نسل جدید پرچمدار سامسونگ نیز این موضوع را تصدیق می‌کند.

پیش از این تصویری منتسب به گلکسی S6 منتشر شد که نشان از استفاده از بدنه‌ی آلومینیومی در آن داشت. حال تصاویر دیگری منتسب به این محصول فاش شده که نشان از پنل پلاستیکی رنگارنگ در کنار بدنه‌ی آلومینیومی این گوشی‌هوشمند دارد. استفاده ار پنل زرد رنگ را می‌توان به این معنی تعبیر کرد که سامسونگ مایل است تا گوشی هوشمند خود را در رنگ‌بندی مختلف عرضه کند.
 

S6Int


براساس اطلاعات غیررسمی، سامسونگ در گلکسی S6 از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ یا ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد. براساس اطلاعات فنی منتسب به SM-G430، این گوشی‌هوشمند از صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی بهره می‌برد. همچنین از دیگر مشخصات فنی منتسب به این گوشی‌هوشمند می‌توان به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۱ و رزولوشن فول اچ‌دی اشاره کرد.

البته مشخصات فنی که به آن اشاره کردیم، در بازه‌ی زمانی معرفی گلکسی S6 در برابر رقبای جدید حرفی برای گفتن نخواهد داشت. با توجه به این موضوع، برخی گمانه‌ها حکایت از این دارند که سامسونگ در کنار گلکسی S6، گوشی‌‌هوشمند دیگری را همچون گلکسی نوت اج در کنار گلکسی نوت ۴ معرفی خواهد کرد. براساس شنیده‌ها، این گوشی‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۳ اینچی از نوع AmOLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و اسکنر iris بهره می‌برد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها