کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اکانت گوگل ادز را چگونه شارژ کنیم؟


کد خبر : ۸۹۴۹۶پنجشنبه، ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱:۳۰۴۷۲ بازدید

اگر شما هم تا به حال کسب و کار خود را در گوگل تبلیغ کرده اید بی شک می دانید پس از مدتی باید اکانت خود را شارژ کنید. حال بهتر است حساب خود را با لیر، درهم ...
اکانت گوگل ادز را چگونه شارژ کنیم؟اکانت گوگل ادز را چگونه شارژ کنیم؟

اطلاع رسانی تبلیغاتی

اگر شما هم تا به حال کسب و کار خود را در گوگل تبلیغ کرده اید بی شک می دانید پس از مدتی باید اکانت خود را شارژ کنید. حال بهتر است حساب خود را با لیر، درهم یا دلار شارژ کنیم؟ افراک یکی از پارتنرهای رسمی گوگل است که در پلتفرم هایی که، نیاز به پرداخت های ارزی دارند، فعالیت می کند. افراک حساب گوگل ادز شما را به هر صورت که بخواهید، شارژ می کند و همچنین مدیریت کمپین های تبلیغاتی شما را به صورت رایگان انجام می دهد.

خرید حساب گوگل ادز

اگر کار تبلیغ در گوگل را شروع کرده اید یا به فکر راه اندازی حساب جدید و راه اندازی کمپین های جدید تبلیغ گوگلی هستید، احتمالاً اسم پروموشن کد گوگل به گوشتان خورده است. اگر بخواهیم به ساده ترین شکل ممکن بگوییم، پروموشن کد هدیه ای است که گوگل به اکانت های جدیدش می دهد. پروموشن کد گوگل ادز، اعتبار رایگانی است که  گوگل برای تبلیغ در گوگل به کاربرانی که به تازگی حساب گوگل ادز ساخته اند اختصاص می دهند. هدف اصلی گوگل از ارائه ی این پروموشن کدها، ترغیب بازاریابان به استفاده از تبلیغات در گوگل و سنجش میزان بازدهی این نوع از تبلیغ در مقایسه با سایرتبلیغات با بودجه های کلان است. شما می توانید حساب جدید گوگل ادز ساخته و از پروموشن کد دریافتی آن حساب استفاده کنید. اما نمی توانید پروموشن کدهای گوگل را به کسی بفروشید و بیش از یک بار برای هر اکانت از پروموشن کد استفاده کنید.

در صورت زیر پا گذاشتن قوانین گوگل مربوط به استفاده از پروموشن کدها، گوگل اکانت شما را به حالت تعلیق suspended در می آورد. در این صورت کلیه تبلیغات و کمپین های شما متوقف شده و این امکان وجود دارد که  گوگل دیگر به شما اجازه ی تبلیغ ندهد. به علاوه حساب های وابسته به اکانت گوگل ادز شما هم ممکن است تعلیق شوند و حساب های جدید هم به صورت اتوماتیک به حالت تعلیق دربیایند.

مقایسه شارژ اکانت گوگل ادز با درهم یا دلار؟

در صورت بالا بودن رقابت در زمینه ی کسب و کار شما باید بگوییم تفاوت چندانی در ارزی که شارژ اکانت گوگل ادز خود را بر اساس آن انجام می دهید وجود ندارد چرا که در نهایت گوگل آن را با ارز مرجع (دلار آمریکا) معادل سازی میکند. اما تفاوت های ریزی برای ما کاربران فعال در ایران وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

در صورت داشتن رقابت پایین، می توانید حداقل مبلغ هزینه به ازای هر کلیک را روی پایین ترین مقدار ممکن ۰.۰۱ قرار دهید و ۲۴ تا ۴۸ ساعت به گوگل فرصت دهید تا اکانت شما را بر اساس امتیاز کیفی تبلیغتان و میزان رقابت شما آنالیز کند و بهترین قیمت پیشنهادی برای موفقیت کمپین هایتان را به شما ارائه دهد. اینجاست که ۰.۰۱ دلار و ۰.۰۱ تفاوت خود را نشان می دهد.

در صورت انجام شارژ اکانت گوگل ادز با درهم و پایین بودن میزان رقابتتان، می توانید تا حد قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

مقایسه شارژ اکانت گوگل ادز درهم با لیر؟

هنگام ارائه ی پروموشن کد برای حساب های تازه افتتاح شده، گوگل ادز مقدار بیشتری پروموشن کد برای اکانت های شارژ شده با درهم اختصاص می دهد. این مقدار آن قدر قابل توجه است که بسیاری از کاربران را راغب می کند کار تبلیغ در گوگل خود را به آژانس هایی بدهند که

  1. پارتنر رسمی گوگل هستند (و از این طریق می توانند به اکانت های جدیدشان پروموشن کد بدهند)
  2. شارژ اکانت های گوگل ادز جدید را با درهم انجام می دهند.

می دانستید که با مدیریت صحیح اکانت گوگل ادوردز خود می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید؟ به علاوه به اکانت های جدیدی که از سوی ما ساخته می شوند تا سقف ۴۵۰ درهم پروموشن کد گوگل تعلق می گیرد.

کلام آخر

افراک با مدیریت کارآمد و کاملاً رایگان حساب های شما، این اطمینان را به شما می دهد که تبلیغ گوگل شما کمترین هزینه ی ممکن را صرف کرده و در صورت پایین بودن رقابت در بازار کسب و کارتان، تقریباً بهترین ارز (درهم) را برای شارژ کردن اکانت اختصاص می دهد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها