کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

امروز چه نماد هایی بازگشایی و متوقف شدند؟


کد خبر : ۸۹۴۲۷سه شنبه، ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲:۵۵۲۷۴۳ بازدید

نماد معاملاتی شرکت گروه صنعتی پاکشو (پاکشو1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب ...
امروز چه نماد هایی بازگشایی و متوقف شدند؟امروز چه نماد هایی بازگشایی و متوقف شدند؟

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، نماد معاملاتی شرکت گروه صنعتی پاکشو (پاکشو1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور 60 دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

وقفه معاملاتی نمادهای (سصفها1) (سیلام1) و (وآذر1) به علت تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت های سیمان‌اصفهان‌ (سصفها1) سیمان‌ ایلام‌ (سیلام1) و سرمایه‌گذاری‌توسعه‌آذربایجان‌ (وآذر1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، به مدت 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرند و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

توقف نمادهای (دسینا1) (ثشاهد1) (کدما1) (سخوز1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت های داروسازی‌ سینا (دسینا1) سرمایه‌ گذاری‌ شاهد (ثشاهد1) معدنی‌ دماوند (کدما1) و سیمان خوزستان (سخوز1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردیدند. نمادهای مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

بازگشایی نمادهای معاملاتی (دپارس) و(دپارسح)

نماد معاملاتی شرکت پارس دارو(دپارس) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب و حق تقدم شرکت پارس دارو(دپارسح) با توجه به بازگشایی نماد اصلی با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.

بازگشایی نمادهای معاملاتی (وتوکا)،(سخوز)،(کدما)،(ثشاهد) و(دسینا)

نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری توکا فولاد(وتوکا)، سیمان خوزستان(سخوز)، معدنی دماوند(کدما)، شاهد(ثشاهد) ولابراتوار سینادارو(دسینا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.

بازگشایی نمادهای معاملاتی (دسبحان) و(دفرا)

نماد معاملاتی شرکت های سبحان دارو(دسبحان)، فرآورده های تزریقی و دارویی ایران(دفرا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها