کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشکلات معرفی سونی Xperia Z4 در CES


کد خبر : ۸۹۳۵شنبه، ۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۳:۴۰۴۵۵۴ بازدید

شنیده‏ ها حاکی از آن است که امسال قرار است سونی در نمایشگاه CES از گوشی Xperia Z4 رونمایی کند. اگر این محصول تا قبل از ...
مشکلات معرفی سونی Xperia Z4 در CESمشکلات معرفی سونی Xperia Z4 در CES

شنیده‏ ها حاکی از آن است که امسال قرار است سونی در نمایشگاه CES از گوشی Xperia Z4 رونمایی کند. اگر این محصول تا قبل از تابستان 2015 عرضه شود باعث می‏شود فروش بقیه محصولات سونی از قبیل Xperia Z3 Compact افت پیدا کند، درواقع وضعی پیش می‏آید که این شرکت با افت فروش محصولات موبایلی مواجه شود. 

بنابراین بهتر است سونی برای معرفی جانشین پرچمدار گوشی‏ هایش کمی صبر کند. سونی تاکنون گوشی‏ های هوشمند با قابلیتی از قبیل Xperia Z, Xperia Z1, Xperia Z3 عرضه کرده است، اما وقتی این گوشی‏ ها را به فاصله کوتاهی از هم معرفی می‏کند باعث می‏شود کاربران گوشی‏ های قدیمی را که فقط چندماه از عرضه آنها گذشته نخرند، به علت اینکه قرار است گوشی جدیدی روانه بازار شود. بنابراین این امر کسب و کار سونی را در حوزه گوشی‏ های هوشمند با آسیب جدی مواجه می‏کند. 

در حال حاضر ما Xperia Z4, Xperia X4 Compact, Xperia Z4 Ultra را پیش رو داریم که قرار است سونی به زودی روانه بازار کند. بهتر بود سونی این محصولات را به جای نمایشگاه CES، در نمایشگاه ‏IFA که در سپتامبر سال آینده برگزار می‏شود عرضه می‌کرد .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها