کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شکایت جدید ایالت‌های آمریکا از گوگل


کد خبر : ۸۹۳۰۰یکشنبه، ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰:۵۳۱۵۷۹ بازدید

گروهی از ایالت‌های آمریکا که در راس آنها تگزاس قرار دارد، شکایت اصلاح شده ای را علیه گوگل تنظیم کرده و این غول فناوری را متهم ...
شکایت جدید ایالت‌های آمریکا از گوگلشکایت جدید ایالت‌های آمریکا از گوگل

گروهی از ایالت‌های آمریکا که در راس آنها تگزاس قرار دارد، شکایت اصلاح شده ای را علیه گوگل تنظیم کرده و این غول فناوری را متهم کردند برای تقویت کسب و کار تبلیغاتش تاکتیکهای اجبار را بکار برده و قوانین ضد انحصارطلبی را شکسته است.

به گزارش ایران جیب از  ایسنا، این اتهامات به روز شده جدیدترین مورد در سلسله تفحصهای رگولاتوری از شیوه های کسب و کار گوگل هستند. این شرکت فناوری با چندین شکایت از جمله شکایت وزارت دادگستری آمریکا برای شیوه های انحصارطلبش روبروست.

گوگل هفته گذشته در درخواست تجدیدنظر برای جریمه ۲.۸ میلیارد دلاری ضد انحصارطلبی اتحادیه اروپا شکست خورد. رگولاتور اتحادیه اروپا گوگل را در سال ۲۰۱۷ بر سر استفاده از سرویس مقایسه قیمت خرید خود برای کسب برتری غیرمنصفانه در برابر رقیبان اروپایی کوچکتر جریمه کرده بود. این شرکت سرویس خود را در صفحه نخست نتایج جست و جو و در رتبه های بالاتر و نتایج مربوط به رقیبانش را در رتبه های پایینتر نمایش می داد.

شکایت اصلاح شده آمریکا که در دادگاه فدرال در نیویورک تنظیم شد، گوگل را متهم کرده است از شیوه های انحصارطلبی و اجباری در خصوص تبلیغات کنندگان استفاده کرده تا در این فضا حاکم باشد و رقابت را در تبلیغات آنلاین سرکوب کند.

بر اساس گزارش رویترز، در این شکایت به استفاده گوگل از یک برنامه محرمانه به نام پروژه برنانکه در سال ۲۰۱۳ اشاره کرد که از اطلاعات خرید برای برتری خرید تبلیغات خود استفاده می کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها