کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایران خودرو و سایپا هر هفته فروش فوری خواهند داشت


کد خبر : ۸۹۱۷۱پنجشنبه، ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱:۵۷۱۳۰۴۶ بازدید

پس از موج جدید گرانی خودرو در 2 روز گذشته مدیران عامل شرکت های ایران خودرو و سایپا با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری وعده ...
ایران خودرو و سایپا هر هفته فروش فوری خواهند داشتایران خودرو و سایپا هر هفته فروش فوری خواهند داشت

پس از موج جدید گرانی خودرو در 2 روز گذشته مدیران عامل شرکت های ایران خودرو و سایپا با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری وعده دادند که از این پس هر هفته عرضه فوری خودرو خواهند داشت.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری چهارشنبه شب شبکه دو سیما افزود: همین امروز 1200 خودرو را از رهن خارج کردیم و 65 هزار پیامک برای فک رهن به مشتریان ارسال شده است.
 

هر هفته عرضه فوری خواهیم داشت

وی تاکید کرد: خودروهای ایران خودرو همچنان به صورت تک قیمتی عرضه خواهند شد. هر هفته عرضه فوری خواهیم داشت و مردم در خرید خودرو عجله نکنند، عرضه خودرو به طور منظم ادامه خواهد داشت.
 

عذرخواهی مدیرعامل سایپا از مردم

همچنین سیدجواد  سلیمانی، مدیرعامل سایپا با حضور در این برنامه تلویزیونی اظهار کرد: تا آخر امسال برای کلیه تعهدات پیش فروش شده هیجگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت و بابت مشکلات از حمله تاخیر در تحویل و کیفیت محصولات از مشتریان عذرخواهی می کنم.

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه این برنامه گفت: در محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بر اساس فرمول شورای رقابت و تورم بخشی که در آن لحاظ می‌شد و بانک مرکزی درصد تورم بخشی را در گذشته نزدیک را اعلام کردند و بر اساس همان چارچوب وزارت صمت این موارد را به خودرو ساز‌ها اعلام کردند و ما بر همان اساس اقدام کردیم.

مقیمی تصریح کرد: در پژو پارس ۱۷/۴ دهم درصد رشد قیمت داشتیم که در این افزایش قیمت هیچگونه سودی لحاظ نشده است.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که تا پایان سال ۱۳۹۹ ثبت نام کردند و سود مشارکت هم ندارند تورم اردیبهشت سال ۹۹ را برایشان لحاظ نکردیم و با قیمت پایین‌تر خودرو را دریافت می‌کنند بعنوان مثال قیمت مصرف کننده پژو پارس برای افرادی که دارای سود مشارکت هستند. ۱۶۴ میلیون تومان می‌باشد و افرادی که فاقد سود مشارکت هستند ۱۴۳ میلیون تومان دعوت نامه صادر شده است.

مقیمی خاطرنشان کرد: خودروی 206 هم 18 دهم درصد افزایش به ۱۴۹/۵۰۰/۰۰۰ تومان رسیده و برای افرادی که تا پایان سال ۹۹ ثبت نام کردند و سود مشارکت نداشتند این مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان محاسبه می‌شود و طبق دعوت نامه برایشان ارسال می‌شود.
 

افزایش قیمت در گروه سایپا به طور متوسط ۱۶ درصد است

در ادامه گفتگوی ویژه خبری مدیرعامل گروه سایپا گفت: در گروه سایپا به طور متوسط میزان افزایش قیمت؛ ۱۶ درصد بوده است.

سلیمانی افزود: "نرخ پایه" کارخانه ای تیبا ۲ از ۹۲ میلیون تومان به حدود ۱۰۶ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و بر اساس برنامه ریزی‌ها تا پایان سال برای کلیه تعهدات که پیش فروش شده هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت. این مرحله آخرین افزایش قیمتی بوده که در ارتباط با تعهداتمان تا پایان سال داشتیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها