کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت پیشنهادی آپارتمان در نقاط مختلف تهران + جدول


کد خبر : ۸۸۹۹چهارشنبه، ۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰:۵۸۵۵۹۵ بازدید

با پایان ماه صفر به نظر می‌رسد رونق تازه‌ای در بازار مسکن ایجاد شود. حسام عقبایی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران در این باره ...

با پایان ماه صفر به نظر می‌رسد رونق تازه‌ای در بازار مسکن ایجاد شود. حسام عقبایی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران در این باره گفت: معمولا در فصل زمستان و ماه‌هایی که در آن عزاداری یا مناسبت‌های مذهبی زیاد است، مانند ماه رمضان، محرم و صفر، حجم معاملات مسکن کاهش پیدا می‌کند. از این رو تغییرات بازار مسکن در این زمان‌ها تجربی است و هر ساله ما با این کاهش خرید و فروش در بازار مسکن روبه‌رو هستیم و مرتبط به سال خاصی نیست. همچنین خریداران بازار مسکن معمولا ترجیح می‌دهند که در ایام عزاداری معامله انجام ندهند این کاهش نسبی را در سایر حوزه‌های سرمایه‌گذاری مانند بازار طلا و اوراق بهادار نیز شاهدیم.

او با بیان اینکه در 6 ماه دوم سال 93 نسبت به 6 ماه دوم سال گذشته با افزایش حجم معاملات روبه‌رو بودیم، گفت: با وجود همین رکود باز هم حجم معاملات نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و به نظر می‌رسد ما خیز خروج از رکود را تا پایان سال برداشته‌ایم و می‌توان این طور پیش‌بینی کرد که در بهار 94 مسکن از رکود خارج می‌شود و ما شاهد رشد معاملات مسکن خواهیم بود.

عقبایی ادامه داد: این افزایش معاملات تنها به سود مشاوران املاک نیست بلکه سبب رشد سرانه ملی اقتصاد شده و سبب رونق صنعت و 1200 شغل که ارتباط مستقیم با رونق اقتصادی بازار مسکن دارد می‌شود.

به گفته عقبایی نباید رونق بازار مسکن را مساوی با گرانی قیمت‌ها دانست. هنوز هم حباب‌هایی که از رشد غیرمنطقی سال 91 در این بازار ایجاد شده تخلیه نشده بنابراین نباید تا پایان امسال نگرانی در خصوص افزایش قیمت‌های مسکن باشیم.

گزارش میدانی «دنیای اقتصاد» حاکی است فایل‌های فروش آپارتمان‌ها نیز گفته‌های رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران را تایید می‌کند به‌طور مثال آپارتمانی نوساز در خیابان گلبرگ با مساحت 40 متر به قیمت 135 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است همچنین آپارتمانی یک خوابه با متراژ 46 متر در محدوده نارمک 193 میلیون تومان برای فروش پیشنهاد شده است. در فایل دیگری آپارتمانی 14 ساله با مساحت 49 متر در میدان شهدا 140میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

در محله ستارخان، حبیب‌اللهی آپارتمانی دو خوابه دارای پارکینگ و آسانسور با قدمت دوسال، متری سه میلیون و 800 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. همچنین خانه‌ای با همین متراژ در بلوار فردوس نوساز متری 4 میلیون و 800 هزار تومان برای فروش پیشنهاد شده است.

در محله اشرفی اصفهانی نیز آپارتمانی یک خوابه با متراژ 57 مترمربع که 15 سال از سن آن می‌گذرد متری 4 میلیون و 600 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است.
 

9fs8byd676g0fewujob.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها