کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

10 لیتر سهمیه جبرانی بنزین برای سواری‌ها واریز می‌شود


کد خبر : ۸۸۹۱۶جمعه، ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸:۵۴۶۴۸۱ بازدید

وزیر نفت گفت: سهمیه بنزین خودروهای شخصی به جای 60 لیتر به 70 لیتر در ماه پیش‌رو افزایش می‌یابد و سهمیه موتورسیکلت‌ها ...
10 لیتر سهمیه جبرانی بنزین برای سواری‌ها واریز می‌شود10 لیتر سهمیه جبرانی بنزین برای سواری‌ها واریز می‌شود

وزیر نفت گفت: سهمیه بنزین خودروهای شخصی به جای 60 لیتر به 70 لیتر در ماه پیش‌رو افزایش می‌یابد و سهمیه موتورسیکلت‌ها نیز از 25 لیتر به 30 لیتر افزایش پیدا خواهد کرد.

جواد اوجی وزیر نفت امروز پس از پایان نشست اوپک‌پلاس گفت: از ملت عزیز ایران تشکر میکنم که در ماجرای اختلال در سامانه هوشمند سوخت صبوری به خرج دادند و ما نیز در وزارت نفت تمامی تلاش خود را کردیم تا این مشکل در اسرع وقت حل شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تمامی جایگاه‌های سوخت سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند و امکان عرضه بنزین با دو نرخ آزاد و سهمیه‌ای در آنها وجود دارد.
 

* 10 سهمیه جبرانی بنزین در پایان آبان‌ماه واریز می‌شود

اوجی اظهار داشت: طبق مصوبه دولت سهمیه بنزین ویژه برای جبران مدتی که امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای وجود نداشت در پایان آبان‌ماه واریز می‌شود.

وزیر نفت گفت: بدین ترتیب سهمیه بنزین خودروهای شخصی به جای 60 لیتر به 70 لیتر در ماه پیش‌رو افزایش می‌یابد. و سهمیه موتورسیکلت‌ها نیز از 25 لیتر به 30 لیتر افزایش پیدا خواهد کرد.

* وزارت نفت صادرات نفت کشور را معطل مذاکره نمی‌کند

وی افزود: توفیقات خوبی در صادرات نفت و میعانات گازی ایران رقم خورده است و اتفاق اقدام اخیر آمریکایی‌ها برای مصادره نفت ایران نیز ناشی از عدم توانایی در جلوگیری از فروش نفت ایران بوده است.

اوجی در پایان بیان کرد: وزارت نفت به هیچ وجه صادرات نفت و میعانات گازی را معطل مذاکره نخواهد کرد و ما راهکارهای خودمان را پیش می‌گیریم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها